• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMU Vintage Keys Plus, Moog Toetsen, Buizen Pre-amp en 19" Rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
Tascam M30 analoge mixer in zeer mooieoersterke degelijke staat. Hier is niet s prutspul aan alles topkwaliteit kraakvrij zeer veel routings mogelijkheden mooi EQ. Ik gebruikte hem om mijn digitale mixen een warm randje te geven maar natuurlijk prima om je 808 of 909 af andre gear op aan te sluiten. €150,-
m_30_227.jpg


Emu Vintage Keys Plus, Moog, Fairlight, Arp, Mellotron, Prophets allemaal in dit kastje. Met de zeer bekende EMU filters, 6 audio uitgangen en dit is de PLUS versie dus in totaal ruim 500 geluiden. In doos met manual in nieuwstaat.
€175,-

vintagekeysplus.jpg
 
er komt nog iets bij..

orginele Moog Prodigy toetsen, zijn twee complete zwarte met witte toetsenbordjes

Ik ga de toetsen niet per stuk wegdoen ;) , tja wat zal ik ervoor vragen... ik heb nog een berg midi kabels en jack kabels nodig anders iets van 75,-

Ook te koop een 19" rack op wieltjes, bovenkant is gekantelt, 75 euro, dit is hem

attachment.php


EMU Vintage Keys is nog te koop wel wat beweging maar nog niets concreet
 
Update:

Rack = uit de verkoop
Vintage Keys = Verkocht

Alleen de Moog prodigy toetsen zijn nog te koop dit zijn twee complete toetsenbordjes zonder behuizing. Heb je kapotte of vergeelde toetsen, is dit een uitkomst allebei €75,-

ik heb ook nog een setje van 10 witte kapjes liggen en wat 6x draaiknopjes van een prodigy doe maar 20 euro inclusif verzenden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top