• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR 707

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

abumation

Stamgast
Lid sinds
22 juni 2007
Berichten
126
Locatie
A'pen, België.
Even kijken of er interesse is in deze TR 707.

Een eerlijke uiteenzetting van de 707:
Is niet meer moeders mooiste. Verf is er hier en daar wat af.
Closed Hi-Hat werkt voor een of andere bizarre reden plots niet meer (open Hi Hat wel). Display doet soms raar (ontbrekende stukjes). Batterij klepje ontbreekt.
Toen ik'm een maandje of 2 geleden kocht deed hij het perfect. Deze verschijnselen deden zich voor 2 dagen nadat ik'm had gekocht.

Misschien makkelijk te fixen voor een kenner, geen idee.
Heb'm open gemaakt, goede doch voorzichtige schoonmaakbeurt gegeven. Dit veranderde helaas niets. Zag er langs de binnenkant op het eerste zicht niets mis mee.
Hij doet het (op de Closed Hi-Hat en display na) echter wel gewoon goed.

Er komt een universele adapter bij en een uitgeprinte Engelse handleiding.

Prijs: 120 EUR of een leuk (ruil) voorstel.

Plaats: Antwerpen
 
Misschien goed om te weten, de display geeft enkel het tempo niet volledig weer (paar streepjes).

Hopla:
100 euro of leuk (ruil) voorstel.
 
OK, leuke ruildeal of tot volgend weekend: 88 euroflappen.
Anders blijft ie gewoon lekker bij mij stof happen.

RS7000 ook nog te koop!
 
fotootjes
 

Attachments

  • 10082009200.jpg
    10082009200.jpg
    104,2 KB · Bekeken: 54
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top