• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MKS-7, BIT01

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tijs

Ouwe rot
Lid sinds
8 juni 2004
Berichten
850
Locatie
Eindhoven
Te koop:

Roland MKS-7: Zeldzame 1 bassliner, 1 melody part (2 stemmig juno 106) , 1 chord part (4 stemmig juno 106) en een TR-707 ingebouwd. De eerste 'soundcanvas''. Deze bak is in zijn eentje al in staat om een lekker dans plaatje te maken.
Alle parts hebben een eigen output en er is een mix output.
Het betreft een zwarte uitvoering met rackoren.

Prijs 350 euro


Crumar Bit01: 2 oscilattor analoge bak. Lekker geluid, redelijk snelle envelopes dus ook geschikt voor basjes en percussie. Met VST editor die ook in ableton prima werkt. Hoe de synth vanaf het frontpaneel te bedienen is weet ik niet aangezien ik het ooit geprobeerd heb en toen ben afgehaakt omdat het met die editor veel makkelijker gaat. Split functie dus 2 geluiden tegelijk opnemen (ook twee outputs)

Prijs 250 euro


Gaan weg wegens andere aankopen (en ik heb ook al een juno106).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top