Paar tracks gereleased op Beatboost netlabel

Risico en moeite en kosten voor die persoon zijn dus 0.

Dat denk ik niet. Die persoon heeft waarschijnlijk tijd, geld en moeite geinvesteerd in het opbouwen van die site. En die moet nu zien dat terug te verdienen.

Bespeur ik daar enige nijd jegens indie labels?

Dave
 
Dat denk ik niet. Die persoon heeft waarschijnlijk tijd, geld en moeite geinvesteerd in het opbouwen van die site. En die moet nu zien dat terug te verdienen.

Bespeur ik daar enige nijd jegens indie labels?

Dave

Neuh, totaal niet zelfs. Ik ben zelfs heel erg voor Indie labels en koop eigenlijk bijna niets anders. Maar wat ik wel opvallend vind is dat gratis en vrijblijvend uploaden van een mp3 al wordt aangemerkt als "het uitbrengen van muziek op een label."
Vroegah...werd er door een label een bepaalde investering gedaan, een soort commitment getoond door echt geld, persingen, promotie en dat soort zaken te investeren. Dat kwam dus NAAST het opbouwen van een site waarop je ook de muziek aanbiedt. En geloof mij maar, zo'n site kost heel wat minder dan het fysiek persen van platen / cd's en die distribueren.

Nu zeg ik niet dat die oude manier beter is ofzo. Ik ben alleen bang dat gasten als Absynth een beetje in de luren worden gelegd door dit soort zogenaamde "labels."
 
T is niet zo dat ze bakken geld aan me verdienen.

Ik zie het ook gewoon als promotie voor mijn tracks, en wat ik al zei...iets groters in de toekomst...als mijn muzikale vaardigheden wat verder ontwikkeld zijn. :)
 
Er staan trouwens ook wat bekende namen voor mij, bij beatboost ingeschreven op het label, en ik mag hopen dat die niet zomaar ergens een aantal van hun tracks laten releasen, toch?

De meeste zitten dan overigens wel bij beatboost worldsampler.

aantal namen:

Dj Ogi
Frank Kvitta
Alex Kvitta
Metamorfosis
hardtraxx

en nog wel meer...
 
Back
Top