En ook ik ben geland....

Chaoschrist

Nieuwkomer
Lid sinds
21 september 2008
Berichten
6
Ooit in een vaag verleden een accountje aangemaakt en kwam derhalve alleen even kijken. Toen ooit es een vraagje gesteld mbt tot een padkontrol & EZdrummer... maar blijkbaar heb ik het voorstelforum een beetje overgeslagen. Bij deze, en hiermee hoop ik ook de aftrap te geven tot meer gepost van mijn kant uit.

Maargoed... Chaoschrist of gewoon Mario in de gangbare volksmond danwel werkvloer. 26, momenteel werkend, zwaar overwegend om terug de schoolbanken in te gaan. Noem mezelf geen virtuoos met betrekking tot instrument beheersing. Als ik bezig ben valt het, het best te omschrijven als schilderen, beginnen en zien waar het schip strand en stiekem wat op de gok hier en daar wat toevoegen... daar tegenover ben ik ook te kritisch waardoor mn stukjes vaak al na 10 seconden weer de prullenbak in vliegen. Maargoed, aldoende leert men.

Dat leerproces is inmiddels toch al 9 jaar op gang. Aanvankelijk begonnen met iets wat weinig met synths te maken heeft. Vocalist in een lokaal deathmetal bandje. Wel altijd belangstelling gehad voor alles dat elektronisch is. Na creatieve meningsverschillen uit elkaar. Nieuwe band, toch meer elektronica erin dmv samples en hier of daar wat synths. Heb dat + de vocalen toen voor rekening genomen. Maar dat verhaal is dik 4 jaar geleden ook gestopt. De laatste 3 jaar vooral, mits er motivatie is, een beetje experimenteren met vanalles en nog wat. Tussen door is d'r nog een gitaar mn kamer ingekropen waar ik me wel eens mee amuseer.

Momenteel tracht ik een 2-tal projecten op te starten. Een metalproject.. indusrial metal met een tech metal randje. En dat 2e zou zich moeten uiten als een EBM/Aggrotech project, waarvoor ik vast nog tips kan gebruiken. Dus ik ga zeker SF even goed afzoeken voor alle bruikbare tips.

Verder... een gearlijstje post ik wel ergens in het betrekkelijke opscheptopic elders op SF. Verder bouw ik momenteel mn eigen Theremin. Maar ook hier is zin nogal aan de orde, maar het komt vast ooit af.
 
Welkom!

diddl_zwaaien.gif
 
Heuj!

Een theremin maken staat ook nog wel op mijn lijstje. Voor welke ben je gegaan?
Verder heb ik ook geen idee wat aggrotech is. Boeren tekno?
 
Heuj!

Een theremin maken staat ook nog wel op mijn lijstje. Voor welke ben je gegaan?
Verder heb ik ook geen idee wat aggrotech is. Boeren tekno?

Ik ben ooit voor een goedkope variant gegaan, en geen doe het zelf kit van Moog. Zou zo snel de site niet weten.

Origineel, aggrotech.. boerentekno... had even nodig maar het kwartje is wel gevallen ;) heel kort door de bocht hanteer ik even wikipedia als bron en is Aggrotech een andere naam voor "Harsh EBM" of "Terror EBM"... zeg niet veel verder, maar qua bands/acts zou je wellicht even kunnen zoeken op Combichrist, Psyclon Nine, Feindflug of het Nederlandse Grendel.

Een kleine gooi in de richting via het "check dit" medium bij uitstek;
- Combichrist

Had eigenlijk wel verwacht dat het merendeel er wel eens van had gehoord... maargoed, het merendeel is niet iedereen ;)

In ieder geval toch bedankt voor het verwelkomen :)
 
Ik ben ooit voor een goedkope variant gegaan, en geen doe het zelf kit van Moog. Zou zo snel de site niet weten.

Origineel, aggrotech.. boerentekno... had even nodig maar het kwartje is wel gevallen ;) heel kort door de bocht hanteer ik even wikipedia als bron en is Aggrotech een andere naam voor "Harsh EBM" of "Terror EBM" :)

Mwa zo harsh is dat nou ook weer niet, de demo's van hocico zijn toch wel wat agressiever. Maar goed ben ook niet echt een combichrist/feindflug liefhebber. www.youtube.com/watch?v=JhS6hwC_hFw
 
Back
Top