Hallo Trance liefhebbers... ik stel me even voor...

Intuition

Nieuwkomer
Lid sinds
26 februari 2009
Berichten
19
:doei:
Hallo allemaal, sinds vandaag 26-02-2009 heb ik mezelf aangemeld op deze website omdat ik erg geintresseerd ben ik het maken van progressive trance.
Ik ben 34 jaar en woon in Spijkenisse vlakbij (R'Dam).
Ben af en toe op feesten te vinden zoals Armada, Intuition, en Create feesten. Ook Armin van Buuren's a state of trance radioshows luister ik elke week, en niet te vergeten Markus Schulz...en Aly & Fila future sounds of egypt doen mij erg goed....
Ik ben medebeheerder van een andere website die voornamelijk alle scene releases ter beschikking stelt via het wereld wijde web.

Sinds een tijdje ben ik zelf volledig aan de slag gegaan met Cubase VST en ben al redelijk op weg naar het maken van een eigen track.
Diverse audio toebehoren aangeschaft zoals een Novation Nio geluidskaart en een Midiplus master midi keyboard.

Graag zou ik een complete track willen maken, maar beschik helaas nog niet over alle mogelijkheden om een complete track ten uitvoering te brengen. Wel kan ik een redelijk stukje muziek spelen op een keyboard en kan helaas geen noot lezen.
Deze muzikale aanleiding heb ik mezelf aangeleerd omdat muziek voor mij vrijwel alles is om je lekker in te kunnen uitleven, zoals gevoel omzetten in klank, en nieuwe inspiraties opdoen van de vsti's die ik momenteel al tot mijn bezit heb.

Mocht er iemand in de buurt wonen en contact zou willen zoeken die dezelfde hobby heeft, dan hoor ik dit graag...
Ik ben bevriend met 4 redelijk grote namen in de trance scene, Sied van Riel, Menno de Jong, Leon Bolier en Misja Helsloot.

Ik ben getrouwd met mijn vrouw van 30jr, en heb 2 zeer lieve kinderen, Tiemo(6jr.) en Wessel(3jr.)

Aangezien ik nog een hoop moet leren heb ik mezelf aangemeld op dit synthforum, om diverse info en mogelijkheden te delen met medegebruikers van dit forum.

Alle eventuele reakties kunnen rechtstreeks of via dit forum contact opnemen. Uiteraard krijg je een reaktie van mij terug...

groetjes,
Marcel.
(Intuition).
:D
 
ik ben geen tranceliefhebber
dus stel je je niet aan mij voor? :D
 
Natuurlijk wil ik mij aan een ieder voorstellen hier op het forum, dus ook aan jou hoor fjoesz.... je bent nu toch niet teleurgesteld in mij he.... hahaha... en ja een normale introductie lijkt mij niet meer dan normaal.... maar dit geld vaak niet voor iedereen...
Eeen kleine introductie vertellen over jezelf is niet iets waar men op zit te wachten, maar goed.... had wat tijd over dus dan maar een wat uitgebreider verhaal over mijzelf...
 
hallo. altijd leuk iemand uit de regio 010 :D
 
Back
Top