• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Radikal Technologies Spectralis

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
Hoi allen!

De tijd is gekomen voor m'n Specki om een nieuw baasje te zoeken.

OS versie 0.99 wordt as we speak ge-beta-test wordt door de beta-testers. (zie het Spectralis forum: http://www.spectralis.de/phpBB2/viewtopic.php?t=899&postdays=0&postorder=asc&start=310)

iKiekjes
(de potmeter knopjes zijn er even vanaf omdat ik hem aan het schoonmaken ben voor het nieuwe baasje. Dat witte lijntje door de "c" op een v.d. foto's is een haartje)
In zeer goede staat dus.
Ik weet van Joerg (de maker) toevallig dat dit er 1 is uit de eerste batch die hij helemaal zelf in elkaar gezet heeft; een uniek exemplaar.

Hij komt met 3 128 Mb SM geheugenkaartjes. Geheugen zat dus.

Als een allround workstation is de Spectralis denk ik onovertroffen. Je kan er zo gruwelijk veel mee, en met elke software update komen er mogelijkheden bij. Bovendien zitten er 2 analoge filters 'under the hood' waarvan 1 moog-style ladder filter, en de unieke sequence-bare filterbank. Vanaf release 0.99 heb je ook 2 instelbare delay fx. Uitgangen zat. Het aantal LFO's is niet te tellen. (sowieso 2 per synth/drumgeluid, maar er zijn ook nog globale lfo's dacht ik)

Je merkt gewoon aan het ding dat het een no-compromise project is, gebouwd door iemand die waus is van synthesizers en samengewerkt heeft met Klaus Schulze.

Wat verder nog... ohja hij gaat weg omdat ik liever iets heb dat gecentreerd is rond sampling ipv rond synthesizing. Ik benut een hele hoop functies totaal niet en dat is doodzonde. Ook wil ik nog 's een analoge sequencer bij m'n modular hebben, en daar moeten ook knaken voor komen.

De prijs is 1300 euro.
Eventuele ruilvoorstellen.... tja dan moet je denken aan analoge sequencing. Heel misschien een Tenori-on. Heel misschien iets van een MPC.
(Bij waardeverschil natuurlijk met bijbetaling van mijn/jouw kant.)
 
Jezus mina, gistermiddag ergens erop gezet, nu al van de voorpagina af en onderaan de 2e pagina v. marktplaats?

Dat schiet niet op. Gaat in de loop v.d. week ook op marktplaats en wie weet e-bay.

SCHOP!
:D
 
Nu ook op MP.
Kan ook zonder SM kaartjes overgenomen worden, gaat 30 euro af per kaartje minder,
dus zonder SM kaartjes 1210 euro.

Moet eruit, mensen.
 
Heb er ook nog 2 SD kaartjes bij van 128 Mb, hiervoor moet je dan wel nog een convertertje kopen zodat die in het SM slot kunnen.

Dus zonder SM kaartjes, met 2 SD kaartjes voor 1210. Not bad!
 
Staat nu ook op feedback.nl en het Spectralis forum.

Schoot me nog een ruiloptie te binnen, ben nog steeds zeer geinteresseerd in een Axis-64 midi controller.

Prijsverlaging: zonder de SM kaartjes 1200 euro, per SM kaartje 20 erbij tellen. (kosten 2e hands 30+ per stuk)
 
Ok, 1200 dan, met 3 SM kaartjes.
Dat is onder de prijs die ik er zelf voor betaald heb.
Dit is de laagste prijs tot dusver op het forum voor een complete Spectralis.

Heb versie 103D geinstalleerd, een demo versie die de maker, Joerg, me opgestuurd heeft.
Heeft nu dus 2 volledig instelbare delays en een hoop andere mooie functies erbij.
 
Gedachtenwisselingen? Ik heb ze!

Prijs is deze week --1100--

En een aannemelijk bod boven de 1000 euro wordt in overweging genomen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top