multi vst en reason vraagje

Riezz

dit is een test
Lid sinds
5 januari 2004
Berichten
545
Locatie
Yerseke, Zeeland
misschiien hele domme vragen, maar toch doe ik het.. :P

1. wat moet ik doen, om meerdere VST`s tegelijk te gebruiken..
als ik nu een 2e VST op wilt starten, .. krijg ik dus conflict met nr1 dat ie geen audio shit heeft.. dusss waarschijnlijk te weinig audio uitgangen?
wie weet oplossing voor een vista pc.. en nee,.. vista draait goed hier

liefst zou ik gewoon, meerdere VSTi tegelijk willen aanspreken met hoop controller keyboards tegelijk dus

heb geen zin meer om telkes spoor voor spoor, VSTi voor VSTi op te nemen..
gewoon bijv. de arturia arp2600, tegelijk met de oscar vst.. 2 controllers.. speulen.. en ieder apart opnemen tegelijk

2. waar zit in Thor (Reason) de HOLD button.. als ik een baslijntje wilt spelen via de stepsequencer,.. wil ik soms me beide handen ff vrij hebben.. :)

Greets Richard

wie o wie wilt mij helpen :)
 
2. waar zit in Thor (Reason) de HOLD button.. als ik een baslijntje wilt spelen via de stepsequencer,.. wil ik soms me beide handen ff vrij hebben..

repeatschuifje naar boven?
 
misschiien hele domme vragen, maar toch doe ik het.. :P

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots ;).

1. wat moet ik doen, om meerdere VST`s tegelijk te gebruiken..
als ik nu een 2e VST op wilt starten, .. krijg ik dus conflict met nr1 dat ie geen audio shit heeft.. dusss waarschijnlijk te weinig audio uitgangen?

Je moet ze niet standalone draaien maar in iets als Cubase / Ableton Live / Sonar / FL Studio / Native Instruments Kore.

heb geen zin meer om telkes spoor voor spoor, VSTi voor VSTi op te nemen..
Eh... hoe werk je in vredesnaam dan?

En iets wat ik eigenlijk helemaal niet wil horen maar toch stiekem wel - hoe lang doe je dit al zo? :bekdicht:

2. waar zit in Thor (Reason) de HOLD button.. als ik een baslijntje wilt spelen via de stepsequencer,.. wil ik soms me beide handen ff vrij hebben.. :)
Precies wat Gagarin zegt.
 
hmm ik heb gewoon zitten slapen.. tuurlijk werkte het al in Ableton.. excuses hahaha

enne.. dan Thor.. ik ken dat REPEAT schuifje.. maarre.. wat ik wil is.. ik programmer een riffje..
en wat voor key ik dan ook speel, .. hij begint te lopen.. maarrre nu is dus zo.. zodra ik me key loslaat.. dus vingertje los.. dan stopt die sequence..

pak je bijv. de sequencer in de arturia moog55,.. dan druk je op je toets.. ding begint te lopen en voila.. je kan loslaten en ding blijft lopen..

dat krijg ik vooralsnog nog niet voor elkaar in Thor

dus zit em in de key off functie..
 
Back
Top