• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

D&R Pretpakket (compressors/limiters etc)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.753
Locatie
Gorinchem
Vorige keer niet gelukt, ik wil het nog één keertje proberen...

Aangeboden

D&R Limters en Compressors + Exciter

Het is een stapel 19" en 9,5" modules die in totaal 3 units 19" hoog is.
Het zijn 5 modules:

-Stereo Limiter 19"
-Mono Compressor/Limiter 9.5"
-Mono Compressor/Limiter 9.5" (deze en bovenstaande zijn aan elkaar gemonteerd met een beugeltje, zodat het een 19" unit wordt, is ook dual mono/stereo te gebruiken dmv een link input achterop)
-Stereo Aurex™ Exciter 9.5" met Drive/Tune/Mix controls (lekker om een VA wat lekker rauwig en sprakling te maken)
-Stereo Limiter 9.5"

Werkt alles zoals het hoort, gebruiksporen van montage.

D&R is een nederlands product wat vooral in de jaren 80/90 veel werd gebruikt (namelijk in de radio/piraat/broadcastings wereld) Ondanks dat het low-budget gear is, werkt het perfect om VA / Software sounds een beetje op te kalefateren. Ook al stuur je er geluid doorheen zonder echt te processen kleurt het al. De zgn TRT/Piraten compressie kan je er ook mee doen....Tune maar eens in op een Turks TV station, dan wet je wel wat ik bedoel..... Echter van wege de manier zoals ze opgesteld staan, en het geringe bedrag wat ze los opleveren enkel als combi te koop. Het is nu een mooi stapeltje van 5 units in 3 eenheden hoog.

Wat gaat het kosten?

350 euro....alles bij elkaar..incl verzenden...ophalen en testen is uiteraard ook mogelijk...

waar koop je nog 5 dynamic processors voor 350 ballen? En vintage?

Geen interesse in ruil, behalve een Minimax ASB..., geen losse verkoop..dank u
 

Attachments

  • IMG_0386.jpg
    IMG_0386.jpg
    157 KB · Bekeken: 258
Minimax ASB nog altijd welkom, cash ook....
Novation DStation mag ook ingeruild worden, reeds
 
Ja mensen....de D&R is weer in de maand...
 
Eenmalige prijsverlaging.

Alle 5 de units voor 299,99.....Dat is nog geen 60 p/unit....

Voor minder heb ik eigenlijk geen zin om alles af te koppelen, in te pakken en te versturen. Beter gezegd; voor de tijd en energie die het dan kost en wat het oplevert, hou ik ze liever.

[Verkoop-praatje]
Ze doen nog steeds hun trouwe dienst als Dstation insert e.d. Dus als mensen zich nu afvragen, hoe krijg jij toch die DStation bijna net zo hard en drukkend als een egte TR808 man, dan zeg ik D&R limiters jatog...Of verklap ik nu een geheim wat niet verteld mocht worden...Ik hoop maar dat Bunker Records me vergeeft haha.
[/Verkoop-praatje]

of een Minimax ASB / Novation DStation als inruil.
 
:verkoght:
Verkocht
:slotje:

Dank u
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top