Alesis Micron 266 euro nieuw bij Musicstore!

Ik ben nog aan 't twijfelen om hem te kopen ... Zou graag terug een grooveboxje hebben maar blijkbaar heeft de Micron ook een ingebouwde (drum)sequencer? Lijkt me leuk om wat nummertjes mee te maken ...
 
Juist wat reviews gelezen op Vintagesynth, Harmony Central en Sonicstate... Voor 270,5 euro (verzending naar België) heb ik hem toch maar besteld :verkoght:, geen geld voor zo'n synthje (al ie niet goed is kan je hem nog altijd voor een prijs verpatsen op Ebay). Ook veel plezier ermee Divinio! Benieuwd of er nog synthforummers hem gaan aanschaffen ...
 
Bij thomann is ie niet meer
en bij musicstore.de is ie weer 349... of ligt dat nou aan mij?

beetje jammer
 
Bij thomann is ie niet meer
en mij musicstore.de is ie weer 349... of ligt dat nou aan mij?

beetje jammer

ik zat ook net te kijken. bij mij ligt musicstore website plat.

een vriend van mij wou hem ook kopen nadat hij hem bij mij had getest
 
Bij Thomann zijn ze helemaal uitverkocht en bij Musicstore ook... Bij Musicstore zijn ze besteld, misschien komen ze binnenkort terug binnen aan de prijs van 266 euro. Ik had er beter 2 stuks van gekocht. En een beetje tevreden van je aankoop Divinio? Ik krijg de mijne morgen via Thomann.
 
Juist 2 uur in bezit van de Micron... Me very happy :D:D:D Ik ben er echt tevreden van! Eerste indruk:
- wat ze zeggen is waar, niet gemakkelijk om de programmeren maar ik ga me die Midictrl aanschaffen (prijs is zo'n 20 valt goed mee)
- buiten het programmerenprobleem is dit echt een koopje!... Jammer voor degene die te laat waren voor de Thomann/Musicstore uitverkoop. Ik koop meestal low budget stuff (altijd onder de 500 euro) & dit vind ik toch één van de betere dingen die ik al aangekocht heb (volwaardig toetsenbord, presets zijn ok maar daarvoor koop je een synth niet, sequencer, drumgeluiden, ...). Ik ga nu de handleiding verder doornemen (zit nog maar op blz. 13 :eureka:). Deze tread mag op :slotje:
 
Back
Top