• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq ASR-X Pro, volledig uitgebouwd!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

theactor

www.theactor.nl
Lid sinds
17 april 2002
Berichten
91
Locatie
Tourtour, France
Ik verkoop mijn Ensoniq ASR-X Pro (de rode) omdat ik met mijn twee Yamaha's A3000 makkelijker uit de voeten kan. Het apparaat is in uitstekende staat, alles doet het zoals het hoort. Ik heb er een ZIP100 inbouwkit bij, en eventueel een ZIP100 USB drive (bus powered) voor de uitwisseling met PC of Mac. De ASR-X Pro is voorzien van de X-8 output expander en 64 MB geheugen. Inclusief handleiding, exclusief doos.

Tja wat geeft een gek ervoor? Ik heb er 450 euro voor betaald, plus 200 euro voor de X-8 expander en 50 euro voor het geheugen. De ZIP drive (SCSI inbouw) kostte 50 euro en de inbouwkit 49 dollar. USB ZIP drive was zo'n 100 euro. Wie maakt me los?

Groeten, Marcel

E-mail: marcel@reimer.nl
 
Tis dat ik net een mengpaneel heb aangeschaft en een heerlijke monosynth op het oog heb. Mocht je hem tegen de tijd dat ik weer wat cash heb niet kwijt zijn dan zal ik je wel een bod doen.
Kwa sequencer en groovemachine is het ka uu thee werken en de miditiming is bagger, vandaar waarschijnlijk je verloswoorden. Echter is het als resamplingapparaat een machitig beest.

Overweeg hem te houden, anders komt er wel een keer een bod van mij. I'll keep you in mind brotha 8)
 
Midi timing?

Midi timing?

Ik heb al vaker gehoord dat de miditiming slecht is van de ASR-X. Voor live gebruik heb ik daarom ook een Yamaha QY700 sequencer. Die stuurt twee A3000 samplers aan. Werkt perfect. Alsof je een 20 sporen recorder gebruikt ...
 
Re: Midi timing?

Re: Midi timing?

Origineel geplaatst door theactor
Ik heb al vaker gehoord dat de miditiming slecht is van de ASR-X. Voor live gebruik heb ik daarom ook een Yamaha QY700 sequencer. Die stuurt twee A3000 samplers aan. Werkt perfect. Alsof je een 20 sporen recorder gebruikt ...

Valt allemaal wel mee. De interne sequencer van de asr-x is bout; Maar als je het apperaat gewoon als sampler module gebruikt in combinatie met een fatsoendelijke externe sequencer, heb je een tank van een sampler. Apart geluid, ensoniq dp-2 effect onboard (klassiek voor techno) en goede filters + modulatie, en de resample en drum pads zijni super makkelijk. Mijne doe ik voorlopig nog niet weg :D
 
Re: Re: Midi timing?

Re: Re: Midi timing?

Origineel geplaatst door maxdox
Valt allemaal wel mee. De interne sequencer van de asr-x is bout; Maar als je het apperaat gewoon als sampler module gebruikt in combinatie met een fatsoendelijke externe sequencer, heb je een tank van een sampler. Apart geluid, ensoniq dp-2 effect onboard (klassiek voor techno) en goede filters + modulatie, en de resample en drum pads zijni super makkelijk. Mijne doe ik voorlopig nog niet weg :D

En vooral die random parameterjump funktie he ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top