nieuw hier

Arto

Nieuwkomer
Lid sinds
26 november 2008
Berichten
1
Locatie
Den Haag
Heey Iedereen ,

Mijn naam is Arto . Ik ben 20 jaar en heb afgelopen jaar op het SAE te Rotterdam de Audio-Engineer cursus afgerond . Voorheen heb ik een aantal jaar op drumles gezeten en ben ik Drum 'n Bass gaan waarderen. Ik ben toen gaan Dj'en en kwam in aanraking met Reason (2.5) samen met vrienden ben ik D'nB feestjes gaan organiseren in Den Haag (Reaktor en Level) en heb daardoor op diverse plekken in Nederland (en daar buiten) gig's gehad onder de aliassen "Phyra" en "Satellite Smash".
Tegenwoordig ben ik me meer gaan verdiepen in productie en opnames van diverse muziek stromingen . Ik werk met Logic Pro , Protools en Ableton Live en gebruik daar naast een Roland Fantom met een zooitje 19inch modules en effecten en een Euphonix artist mixertje . Ook zit ik nu 2 jaar op Piano les bij een individuele leraar die mij alles leert over de theorie van muziek . Hij werkt zelf met Cubase en kan mij zelfs op het gebied van opnames nog het een en ander bij leren .

Ik wist al van het bestaan van dit forum af maar ben mij laatste tijd pas meer gaan verdiepen in analoge synths. Ik hoop hier dus meer teweten te komen en wie weet eens wat 2e hands te kopen/verkopen.

Cheers :biertje: ,
Arto
 
Back
Top