Aspiration vs Helena - Eternity (Silent Motion VS DJ Michael Remix)

[WouterW]

Stamgast
Lid sinds
13 februari 2002
Berichten
135
Locatie
Amsterdam
Hallo,

via onderstaande link is deze remix te downloaden, de stijl is trance,
Aspiration is een Engelse producer die ons inmiddels al heeft laten weten de remix op vinyl erbij te willen hebben (met een beetje geluk wil het label dat ook ;) )

Silent Motion ben ik, en DJ Michael is degene die het geregeld heeft met Aspiration en me geholpen heeft met de track.


Om veiligheidsredenen is de mp3 80 kbps, dus hij klinkt wat doffer dan normaal.

http://www.xs4all.nl/~wognum/muziek/

Laat ons even weten wat jullie ervan vinden :)


Credits voor het masteren gaan naar FUSE :)
 
heyyo

Heb je track geluisterd en overall is het een goede remix (ik ken het origineel niet, dus ik weet niet in hoeverre dit anders is als t origineel, daar niet van, maar de sound is in elk geval in orde). De kick komt een beetje laag op mij over, misschien zou deze op een wat hogere pitch wat meer punch hebben.

Maar eh, goed werk hoor
 
Bedankt voor de overweldigende hoeveelheid reakties (Pjotr G had ik via MSN al gestuurd) ... de deal gaat niet door.
Label heeft alle officiële remixen afgekeurd + onze en heeft besloten een plaat zonder remixen uit te brengen.

Komt 'waarschijnlijk' nog een remix vinyl. Maar daar ga ik al niet eens meer vanuit aangezien ie ook 'waarschijnlijk' op de officiele zou komen (volgens de producers that is) ... bleh :(
 
Jammer maar helaas.

In ieder geval heb je interesse gehad en da's toch ook al wat?

Dat die mensen zo doen is volgens mij niet meer dan normaal. Als er een tak van sport wel veel blaat maar weinig wol geeft dan is het die tak wel IMO. (toch?)

Was wel leuk om mee te helpen hoor. :)
 
Hee Wouter,

ik kan er objektief niet zo veel over zeggen , om het simpele feit
dat dit "not my cup of tea is".

Maar wees niet getreurd geloof in je zelf,
maak de dingen die jij leuk/mooi vind,

dan doet mijn mening niet terzake......


(is er nu wel al iets bekend van de remix btw......?)


Michael
 
Qua stijl doet het me weinig maar dat is persoonlijk en moet je je niet aantrekken.

Qua arrangement en sounds zit het retegoed in elkaar, alles wat bij de stijl hoort klopt als een bus.

Ga lekker zo door dan rolt er vast nog wel eens een hit uit !
 
Back
Top