Septic Underground Release [Techno Series]

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.713
Locatie
Gorinchem
Ditmaal een dubbelaar met bewustzijnsvernauwende beats en gecorodeerde androide synthesizerparts...


Deel 5A & 5B uit de underground release series.
Techno en Elektro-muziek die alle hoop doet vervliegen..


Nu verkrijgbaar als dubbel audio CD voor de prijs van 10euro incl verzenden en glossy hoesjes.

Alleen buiten het reguliere circuit te verkrijgen!!!

[DISCLAIMER] Niet voor watjes :P

0b3c823c69d3455bbac29fe26a1e9ad8.jpg


8d5632fab9b04164b1e935e3af1cf3da.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Lees ik dat nou goed ?
Deepthroat schuimtaart ?

Anyway sampletje misschien.
 
'Bare Back Boogie' & 'suk my sex' staat er ook op zie ik..

'Plastik injection' en 'loose wrist'...

wasda allemaal?
 
Zolang de voorraad strekt!!!....

Er wordt trouwens geen glaswerk vergoed als dat uit de sponningen mocht springen, luisteren is geheel op eigen risico hehe.
 
Ik denk dat ze nog een paar weken te verkrijgen zijn, daarna niet meer. Het moet wel een beetje obscuur blijven :P. De vorige CD's 1-4 zijn btw ook niet meer te koop. Je moet er gewoon snel bijzijn als er een release to the system is, anders heb je pech.

Een geluk> Elvis is nog steeds verkrijgbaar.....:W
 
De laatste weken gaan in....

Hierna komen er weer een lading aan die apart gaan en per set, een stuk of 3 cd's

Uitgesplitst in Techno/Acid, Ambient/Soundscores en een met alleen maar over the top Anarcholyptische End of Days Musik
 
:P

Ow BTW, vanaf nu NIET MEER VERKRIJGBAAR.....

De nieuwe shit etc zal ik op andere kanalen gaan verspreiden en ook weer de HiQ op waveaudio bij mij zelf. Op Synthforum ben ik wel een beetje klaar, het wordt tijd om het over te dragen aan de volgende generatie met hun 16c arps en vengeance signature sounds. De respons is hier erg minimaal en wordt meer over titels ed geluld dan dat de muziek wordt geluisterd/gekocht :0

Het Underground Systeem is inmiddels actief op andere fora...toedeloe :doei:

Ik wil de kopers van deze en vorige CDs hartelijk bedanken voor hun support en goodwill.
 
Ik heb net CD 1-6 gearchiveerd en in een DVD compilatie gezet in MP3 formaat, maar wel de gemasterde versies en ID3 tags. Ook met unreleased en nog wat te releasen (ongemasterd) materiaal. De EP, Hordes of Amon staat er ook op in de dirtyunderground versie.

Verder nog wat artwork en visuals...

Zo obscuur dat ie niet te koop is :D

251dbabf9f87475aa6e763eec5a68710.jpg
4b3a83b4244840a4b2c71ddfe53dd709.jpg



Bonus EP:

04edfec47f074a7da8a1efffe48b2229.jpg
0b8e3817fcd64cc8ae5cd5722c0c7138.jpg
 
Nou het is lekker vroeg in de ochtend en dit stond nou al een tijdje op me desktop om te luisteren..........
Het 1e nummer Bee Drone heb ik geskipt....duurde me gewoon te lang en ik vind hem saai....
Het 2e nummer Amon V1 maakt het dan trouwens weer ruimschoots goed...lekker acid stamper die veeeeeeel langer had mogen duren....
Amon V2 zakt iets in BPM maar heeft wel een lekkere donkere atmosfeer met lekkere laagjes van pads erin........ook een lekker subtiel basslijntje met het 303tje van V1 ter afwisseling....lekker trekkie maar uiteindelijk klabbelt ie me teveel...
TRPO begint vreemd maar stiekum wel lekker....de overslag bij de 2,5 minuten is very nice.....hij begint dan echt lekker te lopen....meer mijn ding....doet me denken aan tracks van Robert Natus...
Bouncer V1 doet mij niks..... daarintegen is V2 veel opener en gebeurd er veel meer na mijn idee.......zit volgens mij ook meer tijd in dan in V1....
Maar al bij al een redelijke release.....*D
 
Back
Top