Rep & Roer

ZwaarVet

Ingeburgerd
Lid sinds
10 juli 2002
Berichten
86
Locatie
Leiden
Bij deze een stukje van een liveset waar ik aan bezig ben....

Rep & Roer

Yamaha RM1X
Alesis HR 16
Nord Modular
Jomox Airbase
Doepfer Drehbank
Pulsar 2 / Powersampler


Ik heb eerst een stuk live opgenomen, daarna wat geknipt en geplakt om de saaie stukken te elimineren
Daarna nog een equalizertje en een compressortje in wavelab eroverheen, maar van dat laatste heb ik weinig kaas gegeten....(masteren dus)......

Feedback is natuurlijk altijd welkom......=)

Check Leiden Hardnak
 
Heb het een paar keer geluisterd en is best oke echt iets voor op feestjes.Dus luitjes binnen halen die troep en luisteren zou ik zeggen.:biertje:
 
in belgie wiite ze nie wah tekno is??!!!!!

da gat goed niks meer aan doen zou ik zeggen............................vette breeks...klinkt erg strak en gecontroleerd!!
zeker veel sequensen?


toevalig aanhanger van d-struct of gewoon op je zelf???

misschien een keer samen spelen op een feestje??

stuur maar een p.b tje

denk dat die stijl van ons wel erbij pas!!




gaan met die bannaan.......ofzo....

lata
 
hmm echt oude feest gevoelens van een paar jaar geleden komen terug als ik dit hoor

:okdan:
 
Toeval of geen toeval, maar ik heb dit nummer op staan, ik maak mijn koelkast open, ik zie een oranje rondje liggen, wat bij nadere inspectie een pilletje blijkt te zijn.

Hmmm vaag....

In ieder geval krijg bijna zin om hem naar binnen te gooien als ik hier naar luister. Het is dat ik morgen weer lekker burgerlijk naar mijn werk moet.
 
Heb net even een touwtje naar 2 x 500 W gespannen en erg oke :) over 1 week ben ik verhuisd :D
 
Back
Top