[ Vele Genrés ] 8 Nieuwe Tracks!

Mark66

Ingeburgerd
Lid sinds
7 oktober 2008
Berichten
46
Dag, Ik ben nieuw hier op dit forum en heb mij al voorgesteld.
Ik heb even een boel tracks van mij online gezet, kleine snippets achter elkaar die je online kunt beluisteren ( Scheelt weer downloadwerk en de luiheid van de meeste mensen tegenwoordig.:P ) Tracklist staat eronder zodat jullie weten welke track wat is, en waar jullie misschien tips over kunnen geven.

Veel plezier met luisteren.

Luister Nu!


Volgorde Tracklist:

1. On My Mind - Minimal House
2. Shake - Reggaeton Remix
3. In Memories - Trance
4. Disturbia - House / Electro remix
5. Transmission - Minimal House
6. Sunshine - Dance / Trance
7. Underneath - Hip Hop , RNB?
8. Deep Funk - Hip Hop
 
Klinkt netjes allemaal de tracks doen mij personlijk weinig. Doet me een beetje denken aan demo's van synths die je op internet altijd kan beluisteren

worden ze ooit nog afgemaakt of blijven t snippets??
 
Leuk forum hoor, lekker dood hiero, Er word meer geluisterd dan er gereageerd word. :P

Daarom is de track vanaf nu maar offline, ik hier toch niks aan. :erm:
 
Laatst gewijzigd:
hehehe als ik kijk hoeveel reacties ik heb zien staan bij veel tracks zijn het er niet echt veel.

Was trouwens een smiley vergeten eracter te zetten, ff editten. :P
 
Als je zelf maar lol hebt beleefd in het maken van de tracks.
En tja, als je het offline zet dan moet je al helemaal niet zeiken :P
Ook dat LUISTER NU!!! is geen succes bij mij,
kheb nu al geen zin meer :Z
 
Nou, 's kijken waar dit allemaal om te doen is dan...

...


...uhm, tsja, ik vrees dat het meeste echt totaal niet 'mijn ding' is, dus daar kan ik maar beter gewoon niet op reageren (sorry, maar ik kan echt niets zinnigs of beleefds over, bijvoorbeeld, reggaeton zeggen :engel: ). Over het algemeen klinkt in ieder geval wel erg netjes allemaal, zoals The Darkforce al opmerkte. Goede geluiden, goed afgewerkt. Maar wat mij betreft ook té netjes; ik mis de scherpe randjes of iets dat het echt cool of interessant maakt. Toch vind ik 1 en 5 best okee klinken; misschien wel wat minder van dat diepe logge laag erin? Ik vind dat bij allebei de tracks de vaart eruithalen. Vooral eigenlijk bij 1; bij 5 is het meer zo dat het laag alles wegdrukt. Klinkt bijna alsof je afmixt op boxen met teveel mid! 7 en 8 vind ik ook wel okee, maar klinken me nogal identiteitsloos.

Maar da's ook één van de problemen met snippets: zo krijgen we nooit een beeld van de hele track natuurlijk! Dan kan ik wel leuk zeggen dat er teveel laag of te weinig melodie in zit, maar misschien past dat wel juist heel mooi in de complete track? Over zo'n klein stukje kun je eigenlijk bijna niets zeggen. Dat verklaart deels ook waarom zo weinig mensen reageren, denk ik, alhoewel het daarbij zeker ook meespeelt dat je meteen met acht (!) tracks aankomt; iedereen heeft het druk, dus met acht tracks overvraag je simpelweg. Plus dat je een stuk of acht echt verschillende genres vermeldt (overigens niet heel correct; die laatste zou ik bijvoorbeeld eerder als trancy triphop dan als hiphop omschrijven; daar kan toch geen rap overheen...?); dat geldt ook niet echt als een aanrader. Maar goed, da's meer een forumpraktisch dan synthpraktisch verhaal... ;)
 
Nou, 's kijken waar dit allemaal om te doen is dan...

...


...uhm, tsja, ik vrees dat het meeste echt totaal niet 'mijn ding' is, dus daar kan ik maar beter gewoon niet op reageren (sorry, maar ik kan echt niets zinnigs of beleefds over, bijvoorbeeld, reggaeton zeggen :engel: ). Over het algemeen klinkt in ieder geval wel erg netjes allemaal, zoals The Darkforce al opmerkte. Goede geluiden, goed afgewerkt. Maar wat mij betreft ook té netjes; ik mis de scherpe randjes of iets dat het echt cool of interessant maakt. Toch vind ik 1 en 5 best okee klinken; misschien wel wat minder van dat diepe logge laag erin? Ik vind dat bij allebei de tracks de vaart eruithalen. Vooral eigenlijk bij 1; bij 5 is het meer zo dat het laag alles wegdrukt. Klinkt bijna alsof je afmixt op boxen met teveel mid! 7 en 8 vind ik ook wel okee, maar klinken me nogal identiteitsloos.

Maar da's ook één van de problemen met snippets: zo krijgen we nooit een beeld van de hele track natuurlijk! Dan kan ik wel leuk zeggen dat er teveel laag of te weinig melodie in zit, maar misschien past dat wel juist heel mooi in de complete track? Over zo'n klein stukje kun je eigenlijk bijna niets zeggen. Dat verklaart deels ook waarom zo weinig mensen reageren, denk ik, alhoewel het daarbij zeker ook meespeelt dat je meteen met acht (!) tracks aankomt; iedereen heeft het druk, dus met acht tracks overvraag je simpelweg. Plus dat je een stuk of acht echt verschillende genres vermeldt (overigens niet heel correct; die laatste zou ik bijvoorbeeld eerder als trancy triphop dan als hiphop omschrijven; daar kan toch geen rap overheen...?); dat geldt ook niet echt als een aanrader. Maar goed, da's meer een forumpraktisch dan synthpraktisch verhaal... ;)

Bedankt voor deze reactie. In sommige tracks zitten inderdaad wat trance invloeden in. Deze 8 tracks laat ik gewoon even showen, ik maak zelf meer dance/trance en hiphop. Maar af en toe eens een keer wat anders maken is ook weer eens leuk. :)

Ik ben iemand die er goed voor gaat zitten en alle tijd neem voor mijn tracks. Daarom bestempel ik mijn tracks nooit als af. ;)
 
Media offline, kan het helaas niet beluisteren.
 
Back
Top