Even voorstellen...

Noxion

Nieuwkomer
Lid sinds
14 mei 2008
Berichten
2
Hoi allemaal,

Mijn naam is Jelle, en ik ben werkzaam in de ICT. Produceren doe ik al een tijdje maar tot nu toe niet echt serieus. Ik heb mij al eerder geregistreerd op dit forum maar nog nooit echt iets gepost. Wel heb hier ik al diverse keren informatie vandaan kunnen halen. Nu ik toch wel wat serieuzer wil gaan produceren zal ik me hier maar eens voorstellen.

Voor het produceren gebruik ik vooral Reason 3.0 en Cubase (al dan niet in rewire). Ooit ben ik begonnen met Fruityloops met VST(i)'s maar omdat ik de sounds van VST vaak wat goedkoop vond klinken ben ik over gestapt op Reason. Naast Reason en Cubase gebruik ik ook af en toe Soundforge. De stijlen variƫren tussen Hardstyle en Hardcore (de voorkeur daarin wisselt een beetje maar momenteel vooral hardstyle). Kwa niveau is het allemaal nog zeer matig omdat ik er nog niet heel veel tijd in heb kunnen steken. Hardwarematig moet ik het doen met mijn PC (Asus P5K met onboard Realtek HD audio:o:, Core2Duo, 8600GTS, 2GB en XP Pro), een Samsung 20 widescreen" TFT en een Liama 19 widescreen", Sony Receiver en 2 Jamo D265 boxen. Binnenkort wil ik dit uitbreiden met een masterkeyboard en een geluidskaart. Ik hoop hier in de toekomst veel info vandaan te halen en waar mogelijk bijdragen bij computergerelateerde vragen.
Groet,
Jelle
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top