• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kabel Uitverkoop! Lage prijzen, Vele soort!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nolet

verkeerd in goede staat
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
2.316
Locatie
Utrecht
Ik lijk wel gek! Maar toch doe ik het! Ik verkoop alle kabels die ik teveel heb na een studio inkrimping voor een prikkie. Kijk voor de foto's op Marktplaats:

http://muziek.marktplaats.nl/overig...bel-uitverkoop-lage-prijzen-veel-soorten.html

De text hieronder is daar een copy & paste van:


Mijn studiootje is redelijk gekrompen dit jaar en daarom heb ik een hele zwik aan kabels over. Ik wil er zo snel mogelijk vanaf, dus de prijzen zijn laag. Neem alsjeblieft het volgende in acht:


1. De kabels worden verkocht zoals ze zijn. Ik heb ze niet allemaal getest. Als ie stuk is, krijg je een nieuwe of je geld terug.

2. Sommige kabels hebben een labeltje of een stukje tape aan het eind. Bij andere is misschien een stukje van de beschermhuls afgestript. Anderen zijn weer in nieuwstaat.

3. Alles is op te halen in Utrecht.

4. Hoe meer je in 1 keer koopt, hoe lager de prijs!

5. Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

Daar komen ze dan:


- snake kabel met 8 x jack / jack (mono) van 2 meter: 10 euro.

- snake kabel met 4 x jack / jack (mono) van 3 meter: 5 euro.

- snake kabel met 8 x jack / jack (mono) van 3 meter: 15 euro.

- snake kabel met 8 x jack / jack (mono) van 4 meter: 20 euro.

- 17 jack / jack (mono) van verschillende lengtes (van 1 meter tot 4 meter): 2,50 euro per stuk. Alles 40 euro.

- 7 Midi kabels van verschillende lengers (1 tot 3 meter): 1 euro per stuk. Alles 5 euro.

- 7 insertie kabels (stereo jack naar 2 x mono) van verschillende lengtes (2 tot 3 meter): 3 euro per stuk. Alles 17 euro.

- 25 patch kabels jack / jack (mono) tot 1 meter lengte. 1 euro pers stuk. Alles 20 euro.

Wil je meteen je hele studio uitbouwen, dan kan je ALLES kopen voor 120 euro! Dat is denk ik bijna 10 x goedkoper dan in de winkel!

:maffia:*D:biertje:
 
1190557219-22010-0.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top