Track The Forgotten IDM

Metroid

MarkID
Lid sinds
6 juni 2006
Berichten
543
Locatie
Zwijndrecht
Hee allemaal,

De laatste die ik af had nu weer inspiratie loos :-)) Track is wat aan de drukke
kant. Wel weer ee IDM track dus niet iedereen zal het wat vinden
Ik ben wel onwijs lang bezig geweest met het programeren van de beats en rythme structuren.

Heb je leuke ideeen of opbouwende kritiek laat het me dan weten

Thanks

Greetz

Metroid*D

http://home.planet.nl/~fran1288/Forgotten-MarkId-2008.mp3
 
Vind het erg gaaf, vooral die vage synths op de achtergrond.
Zaken die mij zo opvallen:

De samples van stemmen in het begin kunnen nog wel wat vager, meer naar de achtergrond, zijn eigenlijk nog net iets te direct vergeleken met de rest van de track.
Percussie is erg goed,maar mist was cohesie. ik vind de overgangen niet altijd even goed te volgen (logisch) en ik hoor redelijk vaak hetzelfde patroontje, maar dan revoiced naar andere samples.

Klinkt het raar als ik zeg dat ik in deze track misschien wat "Drum&Bass Space potentieel" hoor?

Ik vind het sfeertje wat wordt neergezet op bepaalde momenten subliem naar bovenkomen, maar mis dus nog een beetje het "song" gevoel, dit had bij wijze van spreken ook een live jam sessie kunnen zijn.
 
Hoi Raphie

Dankje voor je reactie maar ben het compleet met je eens de track opzich zelf vind ik cool maar persoonlijk vind ik het geen geheel. Ik luister ze redelijk vaak en hoor dan natuurlijk steeds meer dingen waar ik me aan stoor. Ik heb bij deze track het gevoel dat het allemaal ideeen waren die ik aan mekaar heb gelijmt :-))) opzich best cool maar het had zeker een live sessie kunnen zijn opzich zelf niets mis toch??

Greetz en thanks voor je reactie heb ik zeker wat aan.

Metroid
 
Back
Top