01V96 v2 configuren en routeren

moerlie

Nieuwkomer
Lid sinds
28 augustus 2008
Berichten
1
Hallo,

Ik heb sinskort een 01v96 v2 en deze gebruik ik voor live.Alleen ik heb 6 minitor groep nodig en deze geef me 4
Ik heb de volgende probleem/vraag.
Ik heb 4 aux uitgangen die direct op het mixer zit, maar ik will nog twee auxen doorsturen naar een directe uitgang bijvoorbeeld naar 'monitor out' of als het mogelijk is ik heb een beringer ADA8000 met 8 in en 8 out.
Kan iemand mij vertellen heb ik de patch moet maken en of hoe ik moet routeren intern om bijv aux 5 en 6 naar een van de uitgangen van ADA8000 of monitor out.

Graag step by step beschrijven aub.

MvG,

Moerlie:geslaagd:
 
1. Ga naar de Yamaha support site
2. Download de Studio Manager voor de 01v96
3. Installeer en configureer de Studio Manager
4. Gebruik Studio Manager om een fatsoenlijk overzicht te krijgen
5. Profit
 
Hallo,



Graag step by step beschrijven aub.
En is ook bedoeling iemand dat thuis kom doen voor jouw of is handleiding voor jouw duidelijk?

IN ieder geval (effe uit m'n hoofd), zorg ervoor dat op de output patch aux 5 en 6 gerout staan naar bijv. ADAT 1 en 2 output. (er vauit gaande dat je de behringer op de adat hebt aangesloten). Je kunt ook de Tape outputs daarvoor gebruiken. Als ik me niet vergis kun je de Monitor out niet patchen. Die hangt hard aan je CTRL Room out.

Voila, That's it!
 
Ik kan je verzekeren dat de 01v96 als je hem voor het eerst gaat gebruiken een behoorlijke kluif is om door te krijgen. Want dat ding is een en al routering matrices en schijtveel menutjes. Handleiding helpt ook niet echt.
 
tja, kies de desbetreffende aux en druk op route knop.
dan zie je, als het goed is, de interne bussen waarmee je kunt routen en naar waarnaartoe.
Misschien moet er wel een extra kaart in om evt 8 tracks tegelijk van en naar de ADA8000digitaal te sturen.
In je boek staat wel ergens een blokschema...
De uitgangen en de ingangen die je o.a.via de bussen kunt routen zitten op kaarten aan de achterzijde.
Met bussen kan je van alles......anders gaan denken dus.
De o2R is ook een line in tafel en dat vergt een hoop gepeins.
Ze hadden later de software aangepast zodat je auxen ook kon routen....
Veel plezier ermee, ha.
Yamaha zit in Utrecht....effe bellen.
Vergeet niet dat je een geheugen hebt en voor bepaalde handelingen ( aantal bussen al in gebruik?) ook een anderee preset kan aanmaken)
 
Ik kan je verzekeren dat de 01v96 als je hem voor het eerst gaat gebruiken een behoorlijke kluif is om door te krijgen. Want dat ding is een en al routering matrices en schijtveel menutjes. Handleiding helpt ook niet echt.

handleiding werkt prima. Vandaag 2 uur zitten spelen. Ik heb alleen voor foh liever een m7cl. Ik mis die 19 inch 31 bands namelijk op een 01v maar dat terzijde.
 
Back
Top