• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop/ruil Vermona Perfourmer (silver knob edition)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.313
Locatie
Nijmegen
Vermona Perfourmer (silver knob edition)

Na toch nog een jaar in de (rookvrije) studio alsnog in de verkoop / ruil.

Ongelofelijk veel mogelijkheden, ontzettend dikke bak. Gaat weg omdat ik een andere richting op wil.

Threadje met info:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=78761&highlight=perfourmer

Linkje naar Vermona:
http://www.vermona.com/index.php?en_perfourmer

De synth verkeert in prima staat, heeft altijd in een rookvrije studio gestaan. Zie de foto's onderaan.

Qua ruil heb ik interesse in:

Roland MC-202
Roland Juno60 met midi
Korg Monopoly
Korg MS-20
Sequential Circuits Pro One
Roland System 100 - 101 Synth
Doepfer A-100 Mini-System / Analogue Solutions / Synthesizer.com of vergelijkbaar
Dave Smith Mono Evolver Keys

Andere ruilvoorstellen zijn ook welkom, maar geen onzin a.u.b.!

De prijs is 750 euro. Voor minder gaat deze synth niet weg. Het heeft geen haast. Nieuwprijs bij Thomann is 899!

PB me voor informatie of voorstellen.

De synth wordt niet verstuurd. Luisteren en ophalen in Nijmegen.

Nog even een voorbeeldje van de mogelijkheden. Bij deze track is de Perfourmer als filterbak en FM modulatiebron gebruikt:
Analog Hell
 

Attachments

  • p4.jpg
    p4.jpg
    375,9 KB · Bekeken: 84
  • tracks.jpg
    tracks.jpg
    13,3 KB · Bekeken: 78
Ruilaanbod gehad, maar nog niet helemaal wat ik zoek, dus vandaar nog een keer omhoog met die handel :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top