• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gloednieuwe Roland Xp 50

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2005
Berichten
960
Roland Xp-50 werkelijk waar !!!! geloof het of niet (-: in absoluut gloednieuwe staat, ook nooit bij gerookt, incl. NL Manual en de 2 org. Diskettes,

spotkoopje € 250 is uitsluitend gebruikt als klankmodule,

Inruil een jv-1080 + € 50 van jou, of inruil een jv-2080 + € 150 van mijn kant,

Ik verkoop hem omdat ik ruimte nodig heb voor mijn Roland G6, en mijn 4 expansies gaan dus in de jv want ik wil de klanken houden,

Wordt niet verstuurd, is op afspraak te bespelen en af te halen in Hellevoetsluis, serieuze koper die haast heeft kan hem reserveren door een vooruitbetaling op mijn giro te doen,

Ook ben ik bereid hem bij je thuis af te leveren, mits pakweg max. 30 km rondom Rotterdam,

Ok dat was weer lang verhaal.
 

Attachments

  • mijn xp 50.jpg
    mijn xp 50.jpg
    20,3 KB · Bekeken: 41
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top