[techno] Yves'o - techno 22

ivosp

Stamgast
Lid sinds
6 Maart 2007
Berichten
298
Nog naamloos en niet helemaal af. Ik denk dat ik het nog wat spannender kan maken met meer afwisseling in de percussiepatronen en mischien wat effecten of stemfragmenten.

Ik heb gekozen om de kick heel dik te maken en de bassline wat minder aan te zetten, weet niet of dat zo verstandig is. Kick is sowieso nogal hard in de mix. Maar wel lekker, vind ik dan.

Hoor graag wat jullie hier van denken.

Yves'o - techno22

Edit: oja ik had ook nog wat offbeat techno gemaakt met dezelfde sampletjes en synthjes. Mischien een idee om daar een break in de technotrack mee te maken ofzo? offbeat techno
 
Laatst gewijzigd:
mja,mix sux bad maar track is dik ok imo,leuke athmos,ik wil em wel in hi q mooi gemixt ,lekker strange :okdan:

kewle cluster soundz,klinkt als een nieuwe edele materie bestaand uit goud en zuiver crystal,kan niet beter, top athmos! top track uniek AAA+++

er moet niks bij man,jij weet wat goed is,enkel goed afmixen met degelijke kick etc.:halleluja
 
Hey een positieve reactie! Sta er gewoon van te kijken :D Dankje!

Moet de kick alleen zachter, of moet er nog meer in het sublaag (bassline?)gebeuren qua afmixen denk je? Bepaalde frequentiegebieden wat uitfilteren of aanzetten?
 
Meen je dat nou? Dacht dat de kick juist al te luid was...
 
nou ik zal straks nog es luisteren ,ik was gisteren wat dronken toen ik je track luisterde,maar het klonk onder invloed top maar alle bass was weg..:D
 
O daarom was je zo positief ;{

;)

Maareh, wat voor monitoren luister je op dan? En heb je nog meer tips voor de mix?
 
Ik ben helemaal niet dronken en vind deze track zeer super!!!!

Das weer eens echte psy achtige acid/techno of zoiets leuks!!!

machtig gewoon.

Ik wou dat ik gezopen had!!!!!
 
nee hoor hij is echt in me smaak hoor,ik luister em nu terug en klinkt anders...

ride een ietsipitsie klein beetje stiller mischien.

kick niet luider dus..

hij is verder ok in fact,maar een versie met een diepere kick en wat subbass zou ni slecht zijn ook als 2de vesie zeg maar.

Ik heb genelecs,maar ik beoordeel met met HP's eerder omdat ik die heel goed ken en ze gaan lager in sub als de meeste monitors out there.

goede track hoor.
 
Ok dan laat ik de mix zo, mischien ride nog wat stiller. Ik ga iig nog wat percussievariatie aanbrengen, mischien de climax nog wat aan zetten en kijken of ik her en der nog met een syntheffectje moet bijvallen. Laat het resultaat wel weer horen :)
 
Ik vind het goed, in het begin vind ik de kick ook wat minder lijken. Maar wanneer hij er terug inkomt na het eerste acidlijntje klinkt hij zeer leuk terwijl het waarschijnlijk dezelfde kick is.

Gagarin

ik zou het zelf bijna kopen

ow ja, en mss die ride wat stiller idd
 
Is idd dezelfde kick. Wellicht kan ik in het stuk zonder synt/baslijntje de kick wat aanpassen met wat filterwerk om dat wat lekkerder te laten lopen.

Dan Ride wat zachter, percussieafwisseling, koop je hem dan? :D
 
Kick kan evt wel wat z88r. Ride ook wel (of wat dunner mixen).
Je kan er ook wat brakke duistere samples door smijten. Dan wordt het een echte oldskool track. ;)
 
Back
Top