• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AX60 incl filter in kabel 280,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

xpanded stereo

Ouwe rot
Lid sinds
3 augustus 2003
Berichten
2.688
Locatie
Deventer
Is technisch in prima staat. Optisch ook erg mooi. 6 VCO. De eerste (meest linkse toets) is helaas niet meer zoals het hoort. Hij zit een beetje scheef. Volgens mij een klein stukje afgebroken. Is gebeurt tijdens het versturen (Ex Leo van het forum) Hij had hem prima verpakt maar met toetsen is het altijd lastig versturen. Ik geef dus de voorkeur voor ophalen in Holten. Front panel ziet er nog erg gaaf uit. Alle sliders werken soepel etc. Verder dus gewoon in mooie staat. Zeker geen gare bak. Heb hem gekocht voor 300. Mag weg voor 280 vanwege de toets. Wellicht dat ik het zelf nog wel kan maken of die toets vervang als er geen interesse is daarom. Te bezichtigen en te beluisteren in Holten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top