• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie Onyx Satellite FireWire audio interface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

onzefree

synths are alive
Lid sinds
11 oktober 2006
Berichten
373
Locatie
Nijlen
Deze Onyx is een paradepaardje van Mackie.
Hij is een topseller in vele speciaalzaken.
4in / 6out
Handig on the road, maar zeer functioneel thuis in de studio!!
Alle info op site van Mackie!!
Hij heeft echt een zeer hoge geluidskwaliteit, ik ben nog steeds onder de indruk!!
Ik moet hem weg doen wegens (onvoorziene) uitbreidingen, had 'm anders graag bijgehouden. Ik heb dat geld terug nodig (tjah, groepje heeft ineens andere plans enzo); help deze student een beetje:engel:.
2 dagen uit de doos.
inclusief Traction 2.
inclusief FireWire-kabel en netstroomadapter.

Installeer de basestation thuis en neem de pod mee, zonder al je instrumenten uit te trekken!!

Zeer gekend, Mackiekwaliteit, Onyxkwaliteit!!

liefst op te halen, rond de prijs van 150 piek, er vallen dingen te regelen:mexico:
 
Met garantie en 30-dagen geld terug garantie van Thomann... Misschien wel interessant?
 
Hey, ok, ik geef toe, 10piek eraf, en andere bod's (ruils enzo) worden in acht genomen!
 
Was ik vergeten...

:slotje::z
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top