• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer MCV-24/ Roland TR-707 met cartridge/Roland MC-500 Mk2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Akikaze

Hardware only
Lid sinds
26 oktober 2004
Berichten
2.521
Locatie
Midden Nederland
Te koop: Doepfer MCV-24. Ik ben de eerste eigenaar. Hij heeft altijd in een rookvrije studio gestaan. Inclusief map met handleiding en documentatie.
De minijack ingangen zijn door Music House verbeterd!
Sla je slag, want bij Doepfer is hij uitverkocht.
Dit is de meest flexibele midi/cv converter!
Hij gaat weg omdat hij overcompleet is.
Richtprijs: 350 euro exclusief opsturen (opsturen voor rekening en risico van koper).

Binnenkort te koop: Roland TR-707 met M-64C cartridge en handleiding voor 225 euro
Roland MC-500 Mk2 sequencer met netsnoer, handleidingen en extra software voor 100 euro. Alle apparaten zijn in goede staat.
Ik moet nog wat bestanden overzetten, maar je kunt natuurlijk nu al reserveren.
 
De MCV-24 en de TR-707 zijn gereserveerd voor twee actieve forumleden. De MC-500 is nog te koop. Met de meegeleverde midibulkdumpsoftware kun je trouwens het geheugen van o.a. de TR-707 dumpen en laden.
 
De MCV-24 is verkocht, de TR-707 is gereserveerd en de MC-500 Mk2 is nog te koop. Mijn nieuwe CD is ook nog te koop.:)
 
Als diezelfde meneer wiens Expressionist ik heb gekocht en wiens Mono/Poly ik heb verworven in ruil voor mijn Pro One niet uiterlijk zondag heeft gereageerd, ga ik met de tweede gegadigde zaken doen.
 
Ik heb alle bestanden van de MC-500 Mk2 overgezet naar SMF, dus hij kan per direct weg! Roel?
 
De TR-707 en de MC-500 Mk2 zijn gereserveerd en worden naar verwachting deze week opgehaald.
 
De Roland MC-500 Mk2 is verkocht. De TR-707 is gereserveerd en moet deze week worden opgahaald.
 
De TR-707 is opgehaald door de eerste gegadigde.
Moderator-san, deze kan dicht. :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top