• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam US2400

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.713
Locatie
Gorinchem
Werkt zoals het hoort, helaas niet onder Vista en OSX Leopard, vandaar dat deze weg mag.

Zie je niet veel meer voorbij komen, ik had hem ook zeker gehouden als ie onder Leopard werkte. Ziet er picobello uit en geen rare storingen of iets dergelijks
287832.jpg


http://cachepe.samedaymusic.com/media/quality,85/brand,sameday/TASCAM_US-2400-8b295c5b17fd94d8665fa0cb0fdbd7ea.jpg



Ik moet helaas een 3K kostende set gaan aanschaffen. Jammer want dit is een heel fijn en compact ding, 8x aux send 4 band para EQ pan en panning kan je met de 24 pots zo bedienen per kanaal in Channelstrip modus, ideaal.


Incl Doos (!) manuals en het hele zwikkie 1000 euro.

 
DRATISCHE PRIJSVERLAGING
999 euro

Ik heb er een beetje haast mee eigenlijk...
 
Alleen dit weekend 100 eraf, omdat ik snel 2 MCU extenders wil halen.

899 ipv 999 dus, na het weekend weer omhoog...
 
Staat nu voor 999 op 2ehands.nl
 
Hij staat nu naast een Mackie Control Universal Pro, en ik moet zeggen dat de tascam sneller werkt met je EQs, Auxes en mixing dan de MCU.
Hij heeft weliswaar geen LCD display, maar die mis je echt niet, twijfelaars kunnen altijd komen testen icm Logic Pro.

Als ik moest kiezen tussen de MCU en de US2400 dan zou ik zonder twijfelen de US2400 kiezen......
 
Finale prijsverlaging:
750 euro (ex shipping)

Dit is de minimale prijs die ik ervoor wil hebben, geen franje of rompslomp meer eromheen, dat is de prijs. Ding heeft mij 1700euro gekost. Voor minder gaat ie niet weg, en gaat ie in de opslag/grof vuil container :P.

Weg=weg....en GEEN reserveringen. Boter bij de vis

Ruilen voor een Mackie Control Universal Extender Pro plus wat ct is okay :)
 
staat er nog?
 
ik heb een bod van 700, eind van de week hak ik de knoop door, dus...
 
wordt na het weekend opgehaald.....dus....
 
De afspraak moet nog gemaakt worden BTW.

Maar eh ik heb hem 100% werkend nu op Leopard OSX10.5.4, dus een killer combi met Logic 8.02 ja tog.....

Ik zou er eigenlijk 200 euro meer moeten vragen nu hehe
 
Ik snap niet dat mensen die geen Vista draaien hem hebben laten lopen????

Er is echt geen kompetie v.w.b. kompakte DAW controllers 24+1 faders gemotoriseerd. En zeker niet voor het geld, 1 mackie XT kost al meer (8 kanalen)....

Maar goed, je hebt je kans gehad. Wordt vandaag definitief opgehaald en ik wens de nieuwe eigenaar (via een andere site) veel plezier ermee.

Rare gasten hierzo......:P
 
:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top