Novation remote 25 kartonnen templates, wie o wie

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
hoi, gister een nieuwe remote 25 gekocht bij feedback, de allerlaatste. wou eigenlijk nooit meer naar feedback maar ik had nog een tegoed bon en daar moest ik vanaf.

maar er zitten geen kartonnen templates bij , ben meteen terug gegaan maar ze hadden ze niet meer, in geen enkele remote doos zaten die kartonnetjes (schijnbaar dus toch niet de laatste) , hoorde ze er weleens bij? zijden ze bij feedback.

ik ben dus niet achtelijk en ik weet 100 procent zeker dat ze er bij horen. maar goed ik krijg nog telefoon of ze ze ooit nog vinden, of wat novation er van zegt.

iemand die die dingetjes niet gebruik ? , of iemand die ze zou willen inscannen in high resolution zodat ik ze kan uitprinten en uitkan knippen :) die remote zonder die kartonnetjes gebruiken is echt een hel en ik heb er zo geen reet aan eigenlijk.

vr bedankt alvast
 
1 setje gescande kartonnetjes van bijv de jp of virus of live (als die erbij zit) zou ook al heel erg fijn zijn, dan kijk ik tenminste niet meer tegen die lege voorkant aan.
 
update:

ik heb novation een mail gestuurd met mijn verhaal, dat ik bij de aankoop van een nieuwe remote de templates, de installatie cd, en de handleiding miste.

ik kreeg meteen een mail terug met of ik mijn adres wou doorgeven zodat ze het hele zwikkie kunnen opsturen, je kan je vast wel voorstellen, ik ben erg blij!! en schijbaar bestaan er toch nog bedrijven die ook nog service bieden als het toch al verkocht is

en toch ook wel weer zwak dat novation voor de laksheid van feedback opdraait, want ik denk dat feedback het allang "vergeten" is om nog naar de missende accessoires te kijken, die remote is immers toch al verkocht.
 
het moet niet gekker worden, ik krijg net ook al een mail van focusrite die me ook al de missende dingetjes willen opsturen.
 
ja het topic loopt zo storm ik weet het, ben iets of wat overenthousiast .
 
nou ja het is toch goed ? eindelijk eens een bedrijf dat service verleent, want service is meestal ver te zoeken de laatste tijd.

ik heb ook weleens zoiets gehad, meestal met manuals of installatie cd's.

fijn dat het toch in orde komt :)
 
Goed van Novation/Focusrite :halleluja

Feedback....hmm ze verzinnen het waar je bij staat/zit, de allerlaatste en dan nog even kijken achter of er daar ook geen labels inzitten....jammerlijk door de mand gevallen weer. Die labels horen erbij, weten ze zelf ook, hoogstwaarschijnlijk hebben ze je een demo of zelfs een inruiler meegegeven. Ik heb dat zelf ook ooit eens een keer meegemaakt met een niet nader te noemen zaak in Utrecht, de kenners weten wel welke ik bedoel, daar keeg ik een zgn nieuw apparaat waar al in de handleiding was geschreven. Dat hadden ze zelf nog niet gezien. U raadt het al; laatste keer dat ik daar zaken meedeed.
 
Origineel geplaatst door Septic
Goed van Novation/Focusrite :halleluja

Feedback....hmm ze verzinnen het waar je bij staat/zit, de allerlaatste en dan nog even kijken achter of er daar ook geen labels inzitten....jammerlijk door de mand gevallen weer. Die labels horen erbij, weten ze zelf ook, hoogstwaarschijnlijk hebben ze je een demo of zelfs een inruiler meegegeven. Ik heb dat zelf ook ooit eens een keer meegemaakt met een niet nader te noemen zaak in Utrecht, de kenners weten wel welke ik bedoel, daar keeg ik een zgn nieuw apparaat waar al in de handleiding was geschreven. Dat hadden ze zelf nog niet gezien. U raadt het al; laatste keer dat ik daar zaken meedeed.


ik heb dit helaas altijd, ze hebben mij bij feedback bijna nog nooit een echt nieuw product meegegeven, altijd reeds geopende dozen, missende onderdeeltjes etc, foute exemplaren waarmee ik bij thuiskomst meteen weer terug kan en ik heb aardig in feedback geinvesteerd. genoeg in elk geval om toch een stuk netter behandelt te worden.

ik denk ook heel sterk dat ze gewoon terug komende foute producten nog een keer meegeven aan jonge knaapjes als mij waarvan ze denken : aah die weet er toch niets van, mooi mis dus.

ik voel me trouwens ook altijd alsof ze me als een kind/leek behandelen daar bij feedback.

zo ga je van het ene extreme na het andere extreme, bij live music arnhem bijv, wordt ik behandelt als koning , ze komen wanneer nodig het persoonlijk brengen, ik kan op rekening kopen ( bijna te aantrekkelijk 8~ ). en ze kennen me gewoon bij naam/gezicht, en ik heb daar nog geen 10de gekocht van wat ik bij feedback kocht.
 
waar je ook altijd goed op moet letten..

vaak komen verkopers met een doos van achter naar de kassa lopen, en soms onderweg maken ze m open om zogenaamd te kijken of alles klopt.. alleen vaak was die doos al open en proberen ze je de indruk te geven dat ze m net pas open maakte...
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
waar je ook altijd goed op moet letten..

vaak komen verkopers met een doos van achter naar de kassa lopen, en soms onderweg maken ze m open om zogenaamd te kijken of alles klopt.. alleen vaak was die doos al open en proberen ze je de indruk te geven dat ze m net pas open maakte...

daar nemen ze bij mij al niet eens de moeite voor, dozen met feedback plakband eromheen, of niet eens de moeite genomen om het dicht te plakken, dozen met het reperatie adres er nog op. zo werkt het bij feedback helaas.
 
Misschien moet je eens proberen om wat sterker in je schoenen te staan..

gewoon zeggen dat je dat niet pikt, en dat je recht heb op een 2e hands prijs.. of op zo minst een redelijke korting
als ze daar niet akkoord mee gaan gewoon die doos niet aanpakken en ergens kopen waar je wel een nieuw produkt krijgt voor de nieuw prijs :)

als je jezelf elke keer zo laat naaien dan zullen ze je altijd troep mee geven met de gedachte, ach als t niet goed is komt ie vanzelf wel weer terug, en dan geven we m een andere doos met troep mee... en zo raken ze vanzelf wel door hun rotzooi heen...
 
ja ik heb ze laatst ook al goed terug genaait, ze wouden een fout product niet meer terug nemen en mijn geld niet terug geven, ik heb toen gedreigt met een opgenomen telefoon gesprek hier op synthforum te plaatsen waarop ze zichzelf nogal een oor aan naaiden, en in 1 keer konden ze mij heel erg goed helpen. en ik kreeg zowaar mijn geld terug, wel in de vorm van een tegoedbon waar ik dus weer die remote van heb gehaalt. maar had toen ook al besloten dat die tegoedbon het laatste was wat feedback van me kreeg

dus recorden die telefoon gesprekken met feedback, kan je erg goed van pas komen.
 
hehe, nice :D

heb zelf trouwens (nog) geen ervaring met feedback
 
als het niet hoeft koop ik niets bij feedback.
Ik denk dat het ze te goed gaat want service is er ver te zoeken.
ik heb er een slechte evaring opgelopen :(
blij dat the music house ook in de buurt is

die templates behoren er gewoon bij te zitten, daar betaal je voor!
hoe kunnen ze nou iets verkopen dat niet kompleet is :confused:


(dit zou wel weer weg gemoderated worden :) )
 
Origineel geplaatst door anoniempje
ja ik heb ze laatst ook al goed terug genaait, ze wouden een fout product niet meer terug nemen en mijn geld niet terug geven, ik heb toen gedreigt met een opgenomen telefoon gesprek hier op synthforum te plaatsen waarop ze zichzelf nogal een oor aan naaiden, en in 1 keer konden ze mij heel erg goed helpen. en ik kreeg zowaar mijn geld terug, wel in de vorm van een tegoedbon waar ik dus weer die remote van heb gehaalt. maar had toen ook al besloten dat die tegoedbon het laatste was wat feedback van me kreeg

dus recorden die telefoon gesprekken met feedback, kan je erg goed van pas komen.

triest dat het zo moet
maar goed da ge dat doet. :okdan:
 
ff iets anders (nee ik werk er niet :D )

Bij mijn ER1mkII ging na anderhalf jaar de volume-pot naar de knoppen. Dat is een 1/2 jaar na de garantie.
Hebben ze keurig gemaakt voor me :okdan: Maar het is net wat Fuse zegt. Je moet altijd voor jezelf opkomen. ik heb ook een statement moeten maken aan de balie voordat ze hem opstuurde ter reperatie. maar was wel mooi gemaakt na 2 weken :D
 
Back
Top