16 DSI Mopho Patches van mij

EdwinSL

Stamgast
Lid sinds
27 februari 2017
Berichten
361
Locatie
Den Helder
Hierbij 16 patches gemaakt door mij; https://drive.google.com/drive/folders/0B0Te37vX7kJUdUFKVkI4Z2xDeVU?usp=sharing In mopho.rar zitten ze alle 16.

Ik vind de Mopho ondergewaardeerd, hij geeft verreweg de meeste analoge power voor het minste geld.
Het was mijn eerste analoge synth en ik heb veel van hem geleerd over subtractieve synthese, hij heeft fijne functies waar goed over nagedacht is.
De edit software is buggy, zeker (volgens mij minder op een mac maar daar heb ik geen ervaring mee), maar ik kan ze allen omzeilen en dat maakt deze synth goed bruikbaar voor mij.
Ik heb nu een kleine 200 presets gemaakt voor dit gele monstertje (ik heb de desktop versie) en mijn doel is om 2 banken te vullen met eigen spul.

Onder deze 16 patches zitten een paar remakes (Nighttrain, Bleu Order), een old skool reese bass en vooral "stand-alone sequences". Modulation wheel heeft altijd een functie, aftertouch en MIDI foot kunnen een functie hebben; ik probeer hem optimaal te benutten (jammer dat mijn contoller maar 1 expression pedaal kan hebben).

Ik zou het tof vinden om feedback te ontvangen, ik kan zelf niet spelen (midi sequenceraar) en ben ook nog lerende in muziek theorie (daar "dwong" deze rakker mij toe).
 
Back
Top