sequencer plugin gezocht.....

nIQ

Stamgast
Lid sinds
10 juli 2003
Berichten
233
Locatie
belgiƫ
Hallo Mensen,

de zoekfunktie hier bracht niks naarboven, maar ik zoek dus een (vst) sequencer pluging.
Een eenvoudige (step)sequencer waar minstens 2 maten geprogged kunnen worden of maten aan elkaar gelinked kunnen worden. Liefst eentje waar je ook de de velocety kan instellen

Ik vond op KVR al enkel eenvoudige stepsequencers, maar daar moet je steeds via invoeren(realtime) van een noot van patern veranderen. Je kan dus niet op voorhand de volgorde bepalen of 2 of meer maten linken en die dan laten loopen.

Ik vond 1 plug die min of meer aan men verwachtigen beantwoord : Sonicbytes ERA , Maar die is dan weer supper ongebruiksvriendelijk. Hij heeft wel alle functies denk ik maar de handleiding begint al met. In andere progs noemen ze dit..., maar wij noemen het..... :confused:
Ik kreeg na een half uurtje proberen een punthoofd van jewelste.....

Ik vroeg me dus af of iemand alternatieven weet..... (liefst free, maar is geen noodzaak)
Als ik niets vind ga ik de ERA maar aanschaffen en er mij verder in verdiepen, maar men eerste gevoel bij dit progje is allesbehalve goed......;

Hierme zou ik nummertjes willen beginnen maken in mijn pluginhost: Console :W

Grz. Nik
 
Mag ik uit de overvloed aan reakties besluiten dat er geen alternatief is?

Of heb ik het weer verkeerd uitgelegd? :confused:

Dus een MIDI sequencer(pianoroll uitzicht indien mogelijk) in de vorm van een VST, VSTI of DX plug. maten moeten gelinkt kunnen worden (op voorhand te programeren, wisselen via midi contole mag maar is niet noodzakelijk) en enkele extra controles zoals velocity zouden handig zijn....


Grz. Nik
 
Back
Top