Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Acon Digital - Verberate
Algorithmic Reverb -70%,
List Price €79.69 You Save €55.80 Your Price (Inc VAT) €23.89
ttps://www.pluginboutique.com/product/2-Effects/17-Reverb/886-Verberate
 
Op KVR Audio Marketplace

Air Music - Loom Classic (Loom "1" dus, niet Loom 2) voor EUR 4,83 (incl 21% BTW)
De Additive synthesizer. Normaal $149, nu met 97% korting voor $4.
https://www.kvraudio.com/marketplace...sic-technology

En bij Pluginboutique voor EUR 4,50 zie ik net.
https://www.pluginboutique.com/produ...6-Loom-Classic

Wie liever voor Loom 2 gaat
Loom Classic voor 4,50 (-91%)
Upgrade naar Loom 2 voor 28,45.(-37%)
Dat is samen zo'n EUR 33 en LoomLoomoom 2 is normaal meer dan EUR 100 (-67%)

https://www.pluginboutique.com/deals/show?sale_id=4566​​​​​​
 
Softube Tape is nu wel erg goedkoop bij pluginboutique...34 euro. Op de site van Softube is hij ook in de aanbieding, maar dan iets duurder met de extra belasting meegerekend.

De totale Samples from Mars collectie heeft een korting van 97% = 34 euro. Gebruik je de code XX$19-ALLXX3 , dan heb je ze voor 19 euro! (Zolang die code nog geldt, vanmorgen werkte hij nog). Afzonderlijke sample collecties zijn ook met hoge kortingen verkrijgbaar.
 
...De totale Samples from Mars collectie heeft een korting van 97% = 34 euro. Gebruik je de code XX$19-ALLXX3 , dan heb je ze voor 19 euro! (Zolang die code nog geldt, vanmorgen werkte hij nog). Afzonderlijke sample collecties zijn ook met hoge kortingen verkrijgbaar.
Iemand hier ervaring met sample packs van Samples from Mars?
 
K heb het all bundle 3 maanden geleden gekocht,, dat was net geen 90 euro
Ik vind ze erg goed,,, er zitten voor bijna al de Types Plugins instrument maps bij,,
dus bv drag en drop in machine, of toch op Win7
 
Waves H-Comp vandaag op Cyber Monday gratis! https://www.waves.com/lpn/cyber-monday-2018/free-plugin

leuk een nieuiwe compressor proberen dacht ik.

drama! registreren, inloggen, een programma van waves downloaden om via dat programma een plugin te kunnen downloaden... WTF... waar ik vervolgens geen wijs uit wordt. nee geen waves voor mij, want een ongebruiksvriendelijke toestand /rant
 
Vindt Waves ook een ramp om te instaleren. Mag het eigenlijk niet zeggen, maar heb de gekochte plug-ins nu op een niet legale manier aangeschaft, wat je in een keer kan instaleren in plaats van een hoop gedoe.
Ook hun acties met achteraf extra betalen voor hun update plan of iets heef me niet overtuigt om nog van hun diensten gebruik te maken.
Er zijn genoeg alternatieven die zonder problemen of poes te instaleren zijn en waar ik wel graag geld in inversteen.
 
>> Black friday bij AIR; Hybrid 3 is momenteel opnieuw voor één euro te koop en ook alle expansion packs kosten een euro.

K heb M'n 5de Hybrid3 gekocht, en idd, ik kreeg er izotope Neutron element bij,, Best wel intressant,,,
Vacuum Pro heb ik nog eens erbij dankzij virtual cash,

Thanks, Hybrid 3 gekocht met wat expansions,. klinkt erg lekker!!!

Iemand toevallig nog een tip hoe ik de arturia V collection 6 wat voordeliger kan kopen?!
 
idd, hybrid is erg goed, maar wel een beetje rekening houden met fase cancellation heb ik denk indruk,,
 
Iemand toevallig nog een tip hoe ik de arturia V collection 6 wat voordeliger kan kopen?!
Wachten op de volgende "sale". Black friday (t.e.m. 5 december) was de beste van het jaar. Of tweedehands...

Nu is de nieuwe Pigment tijdelijk 149 euro, 99 euro als je al iets anders van Arturia hebt, en 69 euro als je V Collection 6 hebt.
 
Wachten op de volgende "sale". Black friday (t.e.m. 5 december) was de beste van het jaar. Of tweedehands...

Nu is de nieuwe Pigment tijdelijk 149 euro, 99 euro als je al iets anders van Arturia hebt, en 69 euro als je V Collection 6 hebt.

Bij Bax 199,-- Euro de download versie,.. voor de rest bijna overal tussen 450 en 499 dollar,...
Heb hem dus maar gelijk gehaald!!! :beard:

Zojuist alles geinstalleerd,.. vanavond aan de slag :maffia:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top