Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
https://youlean.co/youlean-loudness-meter/ gratis loudness meter. De pro versie kun je kopen met 20% korting met coupon code "IN-THE-MIX". En in dollars afrekenen en een zipcode uit Alaska opgeven (geen BTW) doet wonderen voor de prijs die je daadwerkelijk betaalt (afhankelijk van de koers $ -> EUR). Normale prijs EUR53 (incl. BTW) met 20% korting EUR42,40 (incl. BTW). Via truukje kom je op ongeveer EUR33,57

Overigens is de gratis variant volledig functioneel, geen enkele beperking in gebruik. Pro versie heeft wat meer opties (UI schaalbaar etc.)
 
Op \plugin boutique is weer ierts van Glitchmachines in de aanbieding:
https://www.pluginboutique.com/produ...n/1916-Subvert

Subvert.
Een 3 channel distortion met modulatie sectie en wat extra's.

Ik kwam er trouwens via de website van Glitchmachines zelf ( https://glitchmachines.com/ ) achter dat ze ook hebben meegewerkt aan BYOME van Unfiltered Audio.
Unfiltered Audio vind ik heel tof.
En BYOME ook :D
Naja hoe dan ook..leuk spul allemaal dus.

ze zitten ook in dezelfde hoek, ze hebben volgens mij toch vooral presets gemaakt voor byome (en zelfs specops, maar dat zou ik even moeten nakijken).

ja, alle glitchmachines plugins vind ik geweldig. heb ze ook allemaal, en komen allemaal regelmatig goedkoop voorbij op pluginboutique, behalve convex en palindrome, of was cryogen en palindrome, niet voor zo'n lage prijs, cryogen of convex rond de 10 euro, palindrome 20 euro of zoiets. zeker waard. allemaal ook gekocht voor de sale prijzen bij pluginboutique.

en ja unfiltered audio heb ook een zwak voor, heb byome en specops.

vandaag zijn fault, sandman pro en dent 2 in de sale, voor 1 dag, bij plugin alliance. plugins van unfiltered audio. even getwijfeld, ik wacht een andere keer af, en met byome, en specops en glitcmachines en reaktor, kan je al te veel... en izotope trash 2.. ik dus te veel.

mocht je nog geen plugin alliance account hebben (en als wel; dan heb je de aanbieding al gezien), ik denk dat je de kode gewoon gebruiken kan, die iedereen van PA krijgt, dus als je daar een account kreëert;

Unfiltered-99to29

zal dan wel werken denk ik, 29 dollar per stuk, 34 dollar inklusief of 34 euro inklusief 'tax'...

ook wellicht interessant: soundforge 12, en wat video editors, niet de nieuwste versie, maar een soort vreemde charity bundle/software site, die ik niet kende:

https://www.humblebundle.com/softwar...n=tile_index_1

het gaat van 1 dollar tot 25 dollar, je mag meer geven en ook aangeven hoe het verdeeld wordt (charity, makers, site zelf), van ongeveer 22,50 euro heb je soundforge 12 (en ozone 7 elements, maar goed wie heeft die niet gratis...), en wat video editing programma's, wellicht leuk om video's maken voor bij je muziek. zoals vegas movie studio 15, vegas pro edit 15, en wat meer, scrollen op die pagina.... dan zie je wat je krijgen kunt.
zijn net niet de nieuwste versies soundforge zit al op 13 en vegas op 16, maar toch... voor een dr*l een leuk pakket, in movie studio zit ook een muziek editor, of een multi-track dinges, haha, heb alleen het filmpje gekeken.
gekocht, voor iets meer dan 25 dollar, je mag zoveel geven boven de 25 dollar als je wil. of gewoon 25 dollar.
 
Laatst gewijzigd:
ook wellicht interessant: soundforge 12, en wat video editors, niet de nieuwste versie, maar een soort vreemde charity bundle/software site, die ik niet kende:

https://www.humblebundle.com/softwar...n=tile_index_1

het gaat van 1 dollar tot 25 dollar, je mag meer geven en ook aangeven hoe het verdeeld wordt (charity, makers, site zelf), van ongeveer 22,50 euro heb je soundforge 12 (en ozone 7 elements, maar goed wie heeft die niet gratis...), en wat video editing programma's, wellicht leuk om video's maken voor bij je muziek. zoals vegas movie studio 15, vegas pro edit 15, en wat meer, scrollen op die pagina.... dan zie je wat je krijgen kunt.
zijn net niet de nieuwste versies soundforge zit al op 13 en vegas op 16, maar toch... voor een dr*l een leuk pakket, in movie studio zit ook een muziek editor, of een multi-track dinges, haha, heb alleen het filmpje gekeken.
gekocht, voor iets meer dan 25 dollar, je mag zoveel geven boven de 25 dollar als je wil. of gewoon 25 dollar.

Had ik ook al eerder gekocht. Deze bundle komt elk jaar bij hen voorbij. Er is ook nog een bundle geweest met acid pro, samplitude en soundforge pro een tijdje geleden. Even later krijg je een 'fantastische' aanbieding om te upgraden naar de nieuwste versie.
 
Had ik ook al eerder gekocht. Deze bundle komt elk jaar bij hen voorbij. Er is ook nog een bundle geweest met acid pro, samplitude en soundforge pro een tijdje geleden. Even later krijg je een 'fantastische' aanbieding om te upgraden naar de nieuwste versie.

zoiets dacht ik al, het is een lokkertje, maar als je niet meer nodig hebt... is het een prima aanbieding, neem aan dat je dat ook vind/vond... o ja, ik zie nog iets in mijn post, wie heeft eigenlik niet ozone 8 elements gratis, er zit een oude ozone bij.. maar goed, het ging me vooral om soundforge, vroeger, heel vroeger, fijn mee gewerkt. het ander spul, is het proberen waard...

EDIT: als ie elk jaar langskomt, kun je zo updaten......
 
Bij de vorige Magix Humble Bundle die ik gemist heb, zat ook het Vintage Effects Suite Plus pakket.

https://www.magix.com/int/music/vintage-effects-suite/

Die had ik best wel willen hebben. Deze keer lijkt de bundel voor mij niet zo interessant, omdat ik SFAS13 al heb. Of SFAS12 zou net een paar bruikbare functies/effecten moeten hebben die ze er bij SFAS13 weer uitgehaald hebben.
 
Bij audiodeluxe heb je m zelfs voor 67$

leuk hoor deze "ik help jullie wel van je geld af thread":D
 
SPRING2019 code geeft $12 korting op deze plugin waardoor die inderdaad uitkomt op $67

Die korting zie je idd pas in je winkelmandje. Sorry, had ik wel ff mogen vermelden.
 
Die korting zie je idd pas in je winkelmandje. Sorry, had ik wel ff mogen vermelden.
Geen probleem, dankzij 3ddie toch gevonden, dank! Of eigenlijk niet bedankt; daar gaat m'n geld. Ik vind dit eigenlijk geen leuk draadje meer...

NB. was omgerekend/afgerekend ~€€61,-
 
Ja maar ja maar!! :beard:
Je hebt nu wel voor 61,- euro een héél mooi ding he!

'T is niet eens een dìng, alleen maar code. Weet je wel hoeveel kikkertjes ik hiervoor had kunnen kopen?! Nou ja, misschien score ik hiermee wel een hit.
 

thanks!!!

deze ook direct maar ff meegepakt.

En inderdaad, het is dit jaar wel compleet los met al die aanbiedingen. Maar goed, je kunt zo wel voordelig je wishlist aan plugins vervullen op deze manier. Deze thread is wel superhandig in ieder geval!

Eerste indruk van de h3000 native plugin is overigens erg goed. Vooral op vocals is het smullen met al die pitch variaties, die klinken ineens superdik.
 
Ik heb 'm ook maar gekocht maar ik twijfel een beetje of het niet too much is?
Ik heb 't idee dat je een beetje verzuipt in alle mogelijkheden.
Met deze heb je eigenlijk geen andere delay/pitchshifter meer nodig bij je plugins.
 
Ik heb 'm ook maar gekocht maar ik twijfel een beetje of het niet too much is?
Ik heb 't idee dat je een beetje verzuipt in alle mogelijkheden.
Met deze heb je eigenlijk geen andere delay/pitchshifter meer nodig bij je plugins.

ik vond het ook vrij overweldigend overkomen de eerste keer dat ik hem opstartte. Zelf heb ik de tutorial gevolgd op groove 3 en nu snap ik hem wel en zie ook de mogelijkheden wel hoe ik deze goed in kan zetten in mijn producties. Het is een beetje een effect apparaat dat je moet benaderen als het programmeren van een synthesizer. Je kunt er indrukwekkende effecten mee programmeren en als je de structuur goed onder de knie hebt dan gaat het ook best wel snel en pak je vrij snel de juiste modules en dan is het eigenlijk best fijn dat die zoveel modules support. De presets zelf zijn ook erg goed (met name de legacy presets).

deze tutorial heb ik gevolgd (er staat ook wel 1 gratis tussen):
https://www.groove3.com/tutorials/Eventide-H3000-Factory-Explained
 
ik vond het ook vrij overweldigend overkomen de eerste keer dat ik hem opstartte. Zelf heb ik de tutorial gevolgd op groove 3 en nu snap ik hem wel en zie ook de mogelijkheden wel hoe ik deze goed in kan zetten in mijn producties. Het is een beetje een effect apparaat dat je moet benaderen als het programmeren van een synthesizer. Je kunt er indrukwekkende effecten mee programmeren en als je de structuur goed onder de knie hebt dan gaat het ook best wel snel en pak je vrij snel de juiste modules en dan is het eigenlijk best fijn dat die zoveel modules support. De presets zelf zijn ook erg goed (met name de legacy presets).

deze tutorial heb ik gevolgd (er staat ook wel 1 gratis tussen):
https://www.groove3.com/tutorials/Eventide-H3000-Factory-Explained

Fijn dat je deze tutorial van Groove 3 even linked, da's altijd goed natuurlijk!
Het is ook wat je zegt; mede door het modulaire karakter zijn de mogelijkheden eindeloos.
Ik heb ook het idee dat het in het begin een beetje presets uitproberen is om een algemene indruk van de plugin te krijgen zal worden en naarmate je langer met deze werkt en de extremen uitprobeert krijg je ook een beetje beter het gevoel dat als je een bepaalde sound zoekt dat je dan ook wat beter weet hoe je in de richting van die sound komt en van daaruit verder experimenteert.
Maar voor deze prijs krijg je wel een hele mooie aanvulling voor je software fx in ieder geval.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top