iemand ter reparatie van een Nord modular G2?

SirSickSik

zwaar behaard lid
Lid sinds
18 januari 2008
Berichten
1.184
Locatie
Tussen me gear
Een goedendag,
mijn nord modular G2 heeft een paar jaar geleden mogelijk een spanningspiek niet overleefd. Hij was net ter reparatie opgestuurd naar clavia en was nog geen maand in werking, toen die er weer de brui aan gaf.
Gezien de reparatie kosten van die keer (had al gehoord dat het duur kon zijn, maar hier schrok ik wel van), kon ik het mij niet meer veroorloven hem nog eens op te sturen naar clavia.

Is hier iemand met verstand van de G2 die zou kunnen kijken wat er aan de hand is? De eerste keer dat die kapot ging, leek het voornamelijk te maken te hebben met de usb-input, maar werd de gehele inhoud meteen vervangen.
Dus ik dacht, misschien is er iemand op dit forum die deze apparaten kan repareren én er toevallig nog een heeft staan om te kunnen zien of het switchen van dit usb-gedeelte de problemen kan verhelpen (zit dit wel een apart board?).
Het is een van mijn eerste apparaten en kan hem ook goed gebruiken voor een band waar ik net mee ben begonnen, dus ik zou hem heel graag willen terug verwelkomen in de familie..
 
Back
Top