Hooihuis
Acta est fabula
Was dat ook een lokale (Nederlandse) support cq. importeur? Bovenstaande gaat tenslotte ook over lokale Belgische support van Roland, niet over die van Roland Japan. Ik kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld de support voor de Amerikaanse markt (@akaipro.com) aangeschreven hebt, die niet heel hard gaan rennen. Da's een aparte BV die niks met de Nederlandse markt van doen heeft.
Voor Nederland ben je tegenwoordig aangewezen op Akai Duitsland heb ik begrepen; die heb ik al twee keer uitgebreid gemaild. En nog een keer via Akai.com, waar je (omdat je je lokatie moet opgeven) weer wordt doorgeleid naar het juiste servicestation.
Ik wacht het nog even af want die laatste mail is nog vrij recent, maar vooralsnog ben ik er niet over te spreken. Die mailtjes komen immers wel aan, maar er wordt gewoon niet op gereageerd. En zelfs al zou ik het naar een verkeerde divisie hebben gestuurd, dan nog.....als ik op mijn werk mail krijg die voor een andere afdeling is bestemd dan stuur ik dat direct door naar waar het hoort; lijkt mij vrij normaal eigenlijk.
Maar ja, ik kijk het nog even aan.