jp-8000 volumepotmeter versleten / keyboardhoezen

Was dat ook een lokale (Nederlandse) support cq. importeur? Bovenstaande gaat tenslotte ook over lokale Belgische support van Roland, niet over die van Roland Japan. Ik kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld de support voor de Amerikaanse markt (@akaipro.com) aangeschreven hebt, die niet heel hard gaan rennen. Da's een aparte BV die niks met de Nederlandse markt van doen heeft.

Voor Nederland ben je tegenwoordig aangewezen op Akai Duitsland heb ik begrepen; die heb ik al twee keer uitgebreid gemaild. En nog een keer via Akai.com, waar je (omdat je je lokatie moet opgeven) weer wordt doorgeleid naar het juiste servicestation.

Ik wacht het nog even af want die laatste mail is nog vrij recent, maar vooralsnog ben ik er niet over te spreken. Die mailtjes komen immers wel aan, maar er wordt gewoon niet op gereageerd. En zelfs al zou ik het naar een verkeerde divisie hebben gestuurd, dan nog.....als ik op mijn werk mail krijg die voor een andere afdeling is bestemd dan stuur ik dat direct door naar waar het hoort; lijkt mij vrij normaal eigenlijk.

Maar ja, ik kijk het nog even aan.
 
ls ik op mijn werk mail krijg die voor een andere afdeling is bestemd dan stuur ik dat direct door naar waar het hoort; lijkt mij vrij normaal eigenlijk.

Ja en nee. Dit zijn geen afdelingen van hetzelfde bedrijf natuurlijk. Dit zijn losse service-firma's die niks met elkaar te maken hebben, anders dan dat ze lokaal service verlenen voor Numark (want Akai bestaat natuurlijk niet meer als bedrijf).

Als jij op je werk mail krijgt voor een heel ander bedrijf, in het buitenland, ga jij dan meteen al je onderhanden werk neerleggen en uitzoeken naar wie je het moet doorsturen?
 
Ja en nee. Dit zijn geen afdelingen van hetzelfde bedrijf natuurlijk. Dit zijn losse service-firma's die niks met elkaar te maken hebben, anders dan dat ze lokaal service verlenen voor Numark (want Akai bestaat natuurlijk niet meer als bedrijf).

Als jij op je werk mail krijgt voor een heel ander bedrijf, in het buitenland, ga jij dan meteen al je onderhanden werk neerleggen en uitzoeken naar wie je het moet doorsturen?

Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar ik ben het toch niet helemaal met je eens. Sowieso heb ik uitgezocht waar ik terecht moet met mijn vraag en dat is Duitsland (er is in NL geen importeur meer).

Je verhaal gaat grotendeels op als ik mijn verzoek naar bijvoorbeeld Nieuw Zeeland had gestuurd; ik kan me dan wel voorstellen dat ze niet veel zin hebben er wat mee te doen. Maar dan nog – het heet wel allemaal nog Akai Pro en dat het dan losse service-firma’s zouden zijn die niks met elkaar te maken hebben, daar heb ik als klant toch feitelijk geen boodschap aan? Als het op verkopen aankomt dan bestaat Akai namelijk ineens weer heel erg wel. Als ik bij een bedrijf werk dat wereldwijd zit en ook nog eens, naar de klant toe althans, dezelfde naam hanteert dan ja, dan zou ik een verdwaald mailtje wel doorsturen naar mijn collega (als antwoord op jouw vraag). Mits het geen tientallen per dag zijn natuurlijk.

Maar okee, misschien ben ik ook wel wat onredelijk in mijn verwachtingen, ik weet het niet. Ik baal er gewoon van dat ik mijn MPC niet kan gebruiken en ik wil graag geholpen worden, that’s all.
 
Back
Top