MPC 1000 knoppen

steven1

Stamgast
Lid sinds
29 januari 2013
Berichten
422
Locatie
Amsterdam
Hoi allemaal,
Ik heb hier een MPC 1000 staan die prima werkt, alleen de drukknoppen zitten er bijna doorheen. Nu dacht ik even een stel nieuwe knoppen aan te schaffen, maar waar ik ook zoek ik kom steeds bij MPCstuff uit. Wat niet erg is, maar inclusief verzendkosten kom je al snel op €50,- uit voor een paar plastic knoppies. Heeft iemand mischien een andere 'dealer' ;)?

Tips zijn welkom,

groeten,
Steven
 
Je wil toch gewoon je tact switches vervangen? Eerste YouTube video stuurde mij naar deze mouser link

http://nl.mouser.com/Search/m_ProductDetail.aspx?R=SKHHALA010virtualkey68800000virtualkey688-SKHHAL

Tenzij het de plastic buttons zelf zijn. Dan mpc 1000 topics op SF doorspitten naar members die ook van die site dingen nodig hebben. Desnoods ook andere akai topics checken en dan evt samen bestellen.
Hoi MadR,
nee het zijn echt de knoppen, die zijn aardig door gedrukt. De tact switches werken nog, alleen de plastic knoppen hangen er nu wat ongelukkig in. In ieder geval bedankt voor de tip, ik zal de fora doorspitten!
 
Hoi MadR,
nee het zijn echt de knoppen, die zijn aardig door gedrukt. De tact switches werken nog, alleen de plastic knoppen hangen er nu wat ongelukkig in. In ieder geval bedankt voor de tip, ik zal de fora doorspitten!

Ok. Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat er maar 2 partijen zijn die onderdelen verkopen. Ik zou de Nederlandse akai importeur eens proberen.
 
Zelfde issue hier. Moet die knopjes ook vervangen. Breken bijna al als je er naar kijkt. Brak er 2 op de eerste dag dat ik de 1000 in huis had. Heb in het verleden trouwens deze fix gedaan, werkt wel goed;
 
Back
Top