Flightcases!!!

Nolet

verkeerd in goede staat
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
2.316
Locatie
Utrecht
Beste mensen,

Het is zover. Ik moet flightcases hebben. Wie weet er nog goeie deals voor flightcases? Zelfbouw, Custom of een SKB uit de winkel?

Ik moet cases hebben voor een:

Mackie SR24.4 mixer
10 HE rackunits (5 x effecten en 4 x Nord Rack) Liefst 2 x 5.
Future Retro 777 (ongeveer zo groot als een mc505)

Voor mijn 909 heb ik al prachtige case. Voor 50 piek een oude fotografenkoffer gekocht. Opnieuw laten stofferen et viola!
 
Transcases

Transcases

SKB is goedkoop, niet slecht.. maar ook niet echt heel goed. Niet mijn keuze.

Persoonlijk heb ik het liefste cases van 8mm hout met Goede coating, stevige profielen, vlindersluitingen, etc. Zelf bouwen is een optie.. maar professionals hebben al het juiste gereedschap.. en (hopelijk) de nodige ervaring.

Transcases (ijmuiden?) bouwt hele goeie 19inch cases. Op dit moment staat er een custom-made 909 case op me te wachten bij 'Aiber-audio' uit Eibergen.. zodra ik die binnen heb zal ik wel wat bevindingen en foto's posten.
 
Bij 'projack' kan je ze ook custom laten bouwen. Het is niet echt goedkoop. Ik heb nl wat lange samplers en dergelijken en ik moet nog een flightcase van minimaal 10 of 12 units hoog met een tunnel van minimaal 50 cm hebben. Als ik m speciaal laat maken ben ik 475 kwijt.
Heeft iemand toevallig nog niet zo'n ding ergens liggen voor een stuk minder?
 
Je kunt ook een kast laten op maar laten zagen ed. en dat zelf in elkaar zetten.

Ik weet dat er in Eindhoven een zaak is waar je alles los kan bestallen, alles op maat gezaagd aangeleverd krijgt.

Je koop een poptang en klaar ben je. En je bespaart al snal een paar honder piek!.
 
Back
Top