ableton bij mackie interface??

Djorvin Clain

Ingeburgerd
Lid sinds
10 januari 2005
Berichten
44
hoihoi ...


gisteren avond is mijn ableton " try before buy " verlopen, dus geen ableton meer voor mij...
Nu, ik kan ableton mackie hebben bij een aankoop van een mackie interface, de SPIKE ( www.mackie.com )
Als ik ableton koop kost t mij 480 eurokes, bij die interface van mackie zit ableton mackie er bij voor 400 euro...
8)
nu komt t , ... mijn dealer kan mij gelijk niet met 100% zekerheid zeggen dat t er werkelijk bij zit ,
ik vrees ervoor dat dit ook een try before buy versie gaat zijn !!??
stressen, dilemma ..... What do I have to do with this ? :confused:

mijn concrete vraag ;

Heeft iemand die spike interface reeds gekocht en me dus met zekerheid kan vertellen dat de full version er werkelijk wel bij zit ???

note --> de cd steekt niet bij de doos, je moet je registreren via de site

thanks for your time everybody ,

en nu replyen maar ( of berichtje, of mail at djorvin@hotmail.com ) ;)

:D cheers !!
 
Waarschijnlijk zit er zo'n 'light' versie bij, net als bij mijn M-Audio interface zat. Die heeft maar max 8 tracks en nog wat beperkingen (die ik verder niet weet, want nooit uitgeprobeerd, ik had de volle versie van Live al)
 
damn ... logischer gewijs zal t wel zoiets zijn vrees ik , als je de prijzen vergelijkt ...

maar toch , blijven replyen mensen ;) :D
 
Toen ik een jaartje of anderhalf geleden een M-Audio Quattro kocht kreeg ik ook een afgezwakte versie van Live erbij, en als ik op de site van mackie kijk noemen ze het daar ook Ableton Live Mackie, dus ga er van uit dat dat alleen maar erbij zit om je over te halen het geheel te kopen. Stuur even een mailtje naar Mackie, die kunnen het met zekerheid zeggen. Verder krijg je van Traction wel de gehele versie erbij, dus das wel oke, en ik heb wel goede reacties over die Spike gelezen.
Maar vestig je hoop niet op de Live versie die erbij zit, dikke kans dat het niet eens Live 4 is.
 
Bij m-audio/digidesign krijg je ook zo'n gestripte versie.
Maar je kan die wel upgraden naar de full voor maar 250 euro.
Dus da's best een strakke prijs voor ableton live.
 
Laatst gewijzigd:
Meestal krijg je ook ableton live 2,gratis bij een pakket

Dan kun je hem up laten daten naar 4
 
Back
Top