hard disk in CD3000XL

JRuless

Nieuwkomer
Lid sinds
9 januari 2005
Berichten
6
Ik ben geneigd om ff een hard disk in te gaan bouwen, moet er alleen nog een geschikte vinden en zijn er andere forumers welke een HDD hebben ingebouwd in dergelijk apparaat?

Ik ben eigenlijk op zoek naar merk en typenrs van compatible hdds...zodat ik op internet een 2ehandsje op de kop kan tikken...ervaringen hiermee zijn welkom (voordat ik voor onaangename verassingen kom te staan)...

Ik laad nu mijn progs+samples in via ZIP, reden voor de harddisk is onderandere dat het inladen dan hopelijk wat sneller gaat..(of zit ik hiermee mis?) voor live performances moet ik snel in kunnen laden...
 
Er is al het één en ander over dit onderwerp gemeld.

Gebruik de zoekfunctie bijvoorbeeld met "harddisk sampler".


Succes
 
Ben bang dat t niet gaat lukken, voor zover ik weet (correct me if im wrong) is de cd intern te vergelijken met een s2800. Heb zelf een s2800 en ben er jammer genoeg achter gekomen dat ik mn externe HD niet kan inbouwen. Reden: 1. er is domweg geen plek. 2. er is geen aansluiting voor voeding over.

Hoop voor je dat ik geen gelijk heb, succes!
 
Ik heb een S3000XL, daar is een harddisk ingebouwd. 't Is een SCSI (uiteraard) en een Seagate. Maar de CD versie heeft een andere casing is het niet?

De harddisk moet niet groter zijn dan 512 mb, omdat de sampler toch niet meer kan adresseren.
 
Origineel geplaatst door Steven V
Ik heb een S3000XL, daar is een harddisk ingebouwd.

Kijk dat willen we "horen".
Ik denk dat je heel veel mensen een plezier doet om er van de binnenkant
een foto van te maken.
Zou je dat willen doen, en in het bijzonder - A) bevesiging van de HD
B) aansluiting van de stroomaansluiting naar het voedingsboard.

Zou echt heel tof zijn als je dat wilt fixen....:halleluja
 
Ja dat wil ik wel even doen, maar ik heb helaas geen fotocamera... Gisteren is hier nog een makker van me geweest en die heeft foto's genomen van de gear die ik verkoop... Je komt eigenlijk net een dag te laat.

't Zal voor in het weekend zijn. :z

PS hij gaat trouwens binnenkort de deur uit, als er geïntresseerden zijn... 8)
 
Origineel geplaatst door Steven V
Ja dat wil ik wel even doen, maar ik heb helaas geen fotocamera... Gisteren is hier nog een makker van me geweest en die heeft foto's genomen van de gear die ik verkoop... Je komt eigenlijk net een dag te laat.

't Zal voor in het weekend zijn. :z

PS hij gaat trouwens binnenkort de deur uit, als er geïntresseerden zijn... 8)

Als je hem dan nog voor dat je hem verkoopt zou willen fotograferen....*D
 
Back
Top