muziek instrumenten beurs antwerpen 24+09+2006

japinsky

Ouwe rot
Lid sinds
22 januari 2004
Berichten
557
Locatie
lima, peru soms ook in de limburg met pa in de oto
ok, de geur van kleffe hamburgers & misselijke hot dogs :)
en het geluid van veel te luide rock & roll gitaren :----s
verdeeld over 2 zalen ...
in antwerpen, doet je misschien niet hunkeren naar ... deze populaire jaarlijkse beurs

maar je weet nooit waar en wanneer je botst op
iets vintage, supernice & cool !!

zo is er het verhaal van een toen nog jonge gitarist
die geen duit had, maar op zoek was naar iets leuks, iets nieuws, ...
en idd in dat gezegende jaar botste hij op deze maffe duitse man, behalve pietluttigheden
en enkele akoestische instrumenten, leek het alsof deze één van de zoveelste foor/kermis/mannen
was die er zijn ding stond te doen : maar niets was minder waar, de jonge gitarist bleek geintrigeerd
door een zwart stofzuigerachtig object ... na enkele moeilijk halfslachtig duitstalige pogingen kwam hij te weten
dat het ging om een variophone, een oud duits avant-gesynthetiseerd elektronisch instrument dat via modules, blaasinstrumenten zeer realistisch kon nabootsen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
& dit maar voor de hedendaagse prijs van ik zeg maar iets : een tweedehandse poly61 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gelukkig maar dat hij niet op advies van een vriend bij het gitaarspelen is gebleven, eigenzinnig als hij was/is, of de variophone had een andere eigenaar gehad :)

10,00u - 18,00u
muziekinstrumentenbeurs
in het bouwcentrum te antwerpen

wie gaat er mee ?
 
Laatst gewijzigd:
jaja, ik zit daar elk jaar. dolle pret !!! :)




Megabeurs.gif
 
't was idd niet echt om over naar huis te schrijven.
en niks gekocht nee...

ik ben ook 'een maks van 't stad', maar niet degene die jij voorhebt denk ik? onlangs vroeg jozefalexanderpedro dat ook op MySpace. wie is dat soms? 'k ken em niet...

grtz:)
 
Back
Top