Cirklon Meeting 2017

Enzo.F

vrijwillig lid
Lid sinds
31 mei 2010
Berichten
1.663
Locatie
a forest
In navolging van de samenkomst van bijna 20 liefhebbers op 12-12-2015 gaat er een nieuwe episode komen van de Cirklon Meeting.

Liefhebbers en eigenaren van de Cirklon sequencer, door Colin Fraser ontwikkeld en in de markt gezet, kunnen ook dit jaar tips en tricks inwinnen tijdens de Circlon Meeting 2017!

De opzet zal in grote mate het zelfde zijn als in 2015. Er was geruime tijd de gelegenheid om met synths en de Cirklon te experimenteren onder het genot van koffie en streek-eigen lekkernijen meegebracht door de deelnemers. Deelname zal tussen de 15 en 20 euro per deelnemer gaan kosten. De 2017-variant zal in november van dit jaar gaan plaatsvinden en de definitieve invitatie zal via Synthforum.nl en het officiële cirklon-forum gebeuren.

Synthforum-leden die dit mogelijk maken zijn;
Allert van Sonar Traffic en zijn euro-rack-optredens
Zenn van Little Chicken (of van Das Geheim)
Chinetti (probaboldly) welbekend van zijn alias Orgue Electronique
en Enzo.F.
 
Last edited by a moderator:
Ik sta op de wachtlijst, verwachte levering juni / juli! :D
Waar wordt deze meeting gehouden?
 
Utrecht! Welkom!
 
Dit is geweldig:
Legowelt, Fr33k en Origue Electronique! Laatst genoemde aanbidt en bedient de Cirklon in een 52 minuten video van een gig!
 
Ik heb er nog steeds geeneen, wel een Pyramid... ook leuk!
Was erg leuk vorige keer.

Wie weet mag ik weer aanhaken en neem ik de Pyramid mee voor andersoortige sequencer-inspiratie :) (mits het weer toegestaan is)
 
Mwah, dat vind ik niet eens zo'n gek idee. Maar Enzo moet t goed vinden :)
 
Wie weet mag ik weer aanhaken en neem ik de Pyramid mee voor andersoortige sequencer-inspiratie :) (mits het weer toegestaan is)

In principe geen probleem, gezellig! Ligt wel een beetje aan de beschikbare plekken. We hebben met potlood in onze agenda zaterdag 11 of zaterdag 18 november omcirkelt. Leuk om de enthousiaste reacties te lezen!
 
Al nieuws voor wanneer dit gaat gebeuren? Ik ben ondertussen trotse eigenaar en fervent liefhebber van mijn eigen eigenste Cirklonnetje! = )
20106460_10155531067756098_8046835409396864163_n.jpg
 
Ik ga er deze week tijd aan besteden. Ik leg de contacten met de mede-organisatoren en er komt zo snel mogelijk nieuwe info!
 
Door privé-omstandigheden ben ik niet instaat om de Cirklon meeting in mijn eentje op poten te krijgen. Mochten er mensen mee willen denken en mee willen helpen dan hoor ik dat graag!
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top