hardcore trackje

feedback natuurlijk :) vindt hem zelf na een nachtje slapen aardig tegenvallen
 
De vocalen passen niet bij de melodie.... de vocalen zijn in 2/4 maat en de melodie is in 3/4 maat.... als ik het goed gehoord heb...en je zou de vocalen moeten tunen op de melodie want het loopt niet lekker... vooral in het begin als die twee boven elkaar staan... voor de rest als je op een gegeven moment ophoud met de melodie om hem later weer terug erin te brengen dan krijg je allemaal bassen wat mij een beetje doet denken dat je ff geen ideeen had en dat maar ertussen kwakt...

Sorry maar heb weinigs goeds te melden over deze track..... maar iniedergeval op de maten letten.. 2/4 maat of 3/4 maat... als je deze dingen door elkaar heen gooit bijv... 2/4 melodie en 3/4 maat de swing van de bass of de maat van de vocalen... dan staat de track stil en dat heb jij ook met die vocalen erboven....zodra de vocalen komen staat de track stil...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
:)
 
Origineel geplaatst door anoniempje
feedback natuurlijk :) vindt hem zelf na een nachtje slapen aardig tegenvallen

dat gevoel ken ik ... heb daarom ook afgeleerd snippets en tracks te posten voordat ik naar bed ga ..
omdat ik mezelf de volgende dag weer kapot schaam en erger, aan wat ik de dag ervoor nog zo leuk vond klinken.
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
dat gevoel ken ik ... heb daarom ook afgeleerd snippets en tracks te posten voordat ik naar bed ga ..
omdat ik mezelf de volgende dag weer kapot schaam en erger, aan wat ik de dag ervoor nog zo leuk vond klinken.

haha ja bekend gevoel

bedankt jongens en outback voor de feedback, had inderdaad aardig wat moeite om die vocals er lekker in te krijgen maar vandaar tis nie echt een geheel nee. en dat ik even niks beters te verzinnen wist klopt wel aardig :) heb ik wel vaker als ik te lang ergens op zit te hameren en graag de zooi afronde dat ik verder kan aan een ander nieuw trackje
 
Back
Top