effe iets anders nu

een typisch gevalletje.... ?
 

Attachments

  • troll.jpg
    troll.jpg
    79,5 KB · Bekeken: 31
Origineel geplaatst door the captain
blijkbaar zijn er geen kandidaten voor mijn bedoelingen,
jammer...kvond het nochtans een creatief idee,blijkbaar denken julie er anders over...
soit,kzal het niet aan mijn hart laten komen...droom maar lekker verder dan jullie techno-plaatje,die zal je zeker rijk maken!!!
ik heb op heel dit forum al meer misbaksels gehoord (met enkele uitzonderingen,en de mannen hier op deze thread)
dan goeie ideëen...doe gewoon verder met andermans zijn boxen naar de kl**en te helpen,want ik zet het toch altijd stil als ik dit forum bezoek...


Mocht je niet op je lief of zo?
Mensenlief wat een heftige reactie om niets.
Jij vraagt voorbeelden van iets, en je verwacht dat er onmiddellijk tonnen mp3tjes naar je hoofd worden gegooid.
Een beetje meer respect graag voor de arbeid van andere synth-liefhebbers die hart en ziel steken in de uiting van hun emoties. Dat je niet alles even graag hoort is normaal maar dit soort kortzichtige en vooral opruiende taal is beschamend.
Trouwens, waar blijf je met jouw geniale creaties? Wie zo denigrerend durft te spreken over anderen moet wel van heel goede huize zijn...
 
-het valt op dat er nu plots enorm veel reacties binnenkomen
-synth worden natuurlijk vooral gemaakt om elektronische muziek te maken,dat weet iedereen wel denk ik,
maar zoals ik het in het begin van deze thread reeds zei,wou ik het daarover eens NIET hebben,ik heb een volgens mij
toch een duidelijke beschrijving gegeven waarover ik graag info,al dan niet mp3 had ontvangen,dan krijg je uiteindelijk
enkele andere (daarom géén minderwaardige) ideeën te horen,met alle respect voor de compositie maar dit was echt
niet hetgeen waar ik naar op zoek was.
-ik kan soms harde taal gebruiken,die bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet,mensen die mij persoonlijk beter
kennen weten dat ik soms 'impulsief' kan reageren,maar ik besef dat dit mijn fout is die jammer genoeg soms naar
boven komt dus bij deze wil ik dan ook aan iedereen mijn verontschuldigingen aanbieden,als het wat kan
betekenen...de wereld draait zo al vierkant genoeg.
-ik wil helemaal niemand een loser noemen omdat ie techno maakt,maar ik heb toch al linkjes naar mp3's e.d. geopend
en dan vergeet ik soms mijn boxen wat stiller te zetten,want regelmatig zitten er echt stukken in die bulken van de
oversturing,of dit de bedoeling is/was weet ik niet,maar ik vond het in ieder geval maar een zure smaak hebben,zal
dus waarschijnlijk aan mij liggen.
-ik zie geen verband tussen klassieke filmmuziek en een motown-forum
-ik vind mezelf zeker niet beter dan een ander,laat staan dat ik hen sukkels zou vinden,maar ik weet wél dat hier
honderden mensen zijn die veel beter zijn dan IK waarvan ik weet dat ze enorm creatief zijn,daarom dat ik hier
regelmatig op bezoek kom en eens een vraag stel.
-en om nogmaals terug te keren op de kwestie van boxen of versterkers op te blazen,ik heb ooit nog in een
thrash-metal band gespeeld (gitaar...geen keys)....das nog méér barbaars dan techno,dus ik ben er ook nog geweest...

voila,hopelijk heb ik bij deze de zaken op een meer vriendelijk manier rechtgezet en ben ik hier nog steeds welkom,
wat ik ten zeerste zal betwijfelen
 
Een echte man is een man die zijn fout inziet en erkent. Bravo. Wat mij betreft, niets aan de hand. :)

Origineel geplaatst door the captain
heel verhaal
 
Ten eerste mooi dat je even antwoord

het valt op dat er nu plots enorm veel reacties binnenkomen

logisch je valt mensen aan op een manier die lijkt alsof je jezelf God voelt


ik heb een volgens mij toch een duidelijke beschrijving gegeven waarover ik graag info,al dan niet mp3 had ontvangen,dan krijg je uiteindelijk enkele andere (daarom géén minderwaardige) ideeën te horen,met alle respect voor de compositie maar dit was echtniet hetgeen waar ik naar op zoek was.


en?? dan kijk je verder of specificeer je je vraag



-ik kan soms harde taal gebruiken,die bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet,mensen die mij persoonlijk beter
kennen weten dat ik soms 'impulsief' kan reageren,maar ik besef dat dit mijn fout is die jammer genoeg soms naar
boven komt dus bij deze wil ik dan ook aan iedereen mijn verontschuldigingen aanbieden,als het wat kan
betekenen...de wereld draait zo al vierkant genoeg.


je hebt ook wel een beetje gelijk want het is niet het einde van de wereld dus excuus aanvaard :biertje:

voila,hopelijk heb ik bij deze de zaken op een meer vriendelijk manier rechtgezet en ben ik hier nog steeds welkom,
wat ik ten zeerste zal betwijfelen


tuurlijk ben je welkom een beetje discussie kan nooit kwaad houd t leven boeiend
 
ik denk dat el capitano op zoek is naar The Rock achtige muziek? Best te maken met de juiste synth/VST hoor.. :D


_____________________________________________
:bekdicht: dat belgisch is wel moeilijk te lezen ;) :bekdicht:
 
Origineel geplaatst door the captain
-synth worden natuurlijk vooral gemaakt om elektronische muziek te maken,dat weet iedereen wel denk ik,
maar zoals ik het in het begin van deze thread reeds zei,wou ik het daarover eens NIET hebben,ik heb een volgens mij
toch een duidelijke beschrijving gegeven waarover ik graag info,al dan niet mp3 had ontvangen,dan krijg je uiteindelijk
enkele andere (daarom géén minderwaardige) ideeën te horen,met alle respect voor de compositie maar dit was echt
niet hetgeen waar ik naar op zoek was.


Duizend bommen en granaten maar Haddock toch !

Hoe ben je toch op dit forum van landrotten terechtgekomen ?? Je vraagt om strijkers (verkopen ze in Belgie het hele jaar door) en blazers (hebben ze clubs voor in Duitsland) maar dit is een SYNTH-forum....
Niets op tegen als hier eens wat anders voorbij komt fietsen,maar als je vraagt om strijkers/blazers en het niet naar je zin is wat je hoort (en vervolgens een andere stijl ff de grond instampt,wat overigens ook niet echt mijn smaak is) dan denk ik dat je idd op het verkeerde adres zit.
Maarruh ik merk dus dat jij de lat hoger kunt leggen ? Ik ben wel benieuwd dan (en met mij vele anderen)

(p.s. meej onze voeten word nie gespeeld warre) :doei:
 
thx jaguar_e,trancistor,the darkforce en demian!!

Kevin,mogen uit synths dan geen strijkers,blazers komen?Ik heb hier nog nergens gelezen dat het hier enkel om
analoge synths te doen is...Sinds ik die kurzweil in huis heb ben me onbewust gaan bezighouden met die symphonishe
dinges,omdat ik het gewoon zo aangenaam vind.Je kan me toch niet vertellen dat ik hier de enige ben die hiermee bezig is?Ik ben natuurlijk ook niet op zoek naar iemand die een volledige symphony,rapsody geschreven heeft of iemand die den bolero heruitgevonden heeft.
Je hebt gelijk dat ik op het verkeerde adres ben als ik andere stijlen de grond wil inboren,hiervoor had ik mijn
verontschuldigingen aangeboden,nogmaals sorry.
Eneuh...de lat hoger leggen?Absoluut niet,ik kom hier gewoon om bij te leren,net zoals jij denk ik.
Ik ben van plan om ooit wat tracks op te nemen,bescheiden en eerlijk,en ik wou gewoon wat tips,voorbeelden en andere
info gebruiken.
Als jij weet waar ik mijn antwoorden kan vinden,dan mag je zeker eens een linkje plaatsen,zou het ten zeerste waarderen.

Zelf zou ik hier een mp3tje willen plaatsen als voorbeeld van wat ik bedoel,misschien weten jullie daar iets mee..
Het is geen eigen track,maar het grootste probleem is dat ik bij god niet weet hoe ik zoiets moet posten...
ja,nu ben ik inderdaad de pineut,i know!!!
 
Ik weet dat Digimod dergelijke dingen gedaan heeft die jij zoekt.. ook een kurzweil freak trouwens ! :D
 
Heej El Capitano,

Ik vind persoonlijk Bahamut (een lid van dit forum) heerlijke muziek maken. Niet 100% orkest-geluiden. Maar wel lekker met strings (strijkers) e.d. heel symphonisch, ik kan zijn muziek altijd enorm waarderen. Ik weet of ie alleen maar van die muziek maakt. Maar de 2 nummers die ik van 'm gehoord heb waren echt super en lekker "easy listening" (niet de muziekstijl maar gewoon letterlijk, fijn om naar te luisteren) ... Ik zou eens zoeken naar zijn username in de afdeling "Tracks"...

Verder hou ik zelf ook zeer van symphonie-gebeuren... Maar ik bouw er dan altijd een stevige beat omheen... Niet iets waar jij naar op zoek bent uiteraars. Maar als je wil kan ik dan wel een keer een stukje van zo'n break laten horen [het stuk dus zonder beat alleen strings/zweverig-spul] ... ?

PS: Mensen die hun fouten erkennen en excuses aanbieden zijn tegenwoordig zeldzaam; te bang om hun trots/erkenning te verliezen. Terwijl mensen die hen fouten erkennen, daardoor juist stijgen in aanzien [maar da's mijn mening... don't shoot me ;) ]
Dus no offence, hoewel ik na je "aggressieve" bericht, je wel de huid wilde volschelden :P
 
Origineel geplaatst door the captain
Kevin,mogen uit synths dan geen strijkers,blazers komen?Ik heb hier nog nergens gelezen dat het hier enkel om
analoge synths te doen is...Sinds ik die kurzweil in huis heb ben me onbewust gaan bezighouden met die symphonishe
dinges,omdat ik het gewoon zo aangenaam vind.Je kan me toch niet vertellen dat ik hier de enige ben die hiermee bezig is?Ik ben natuurlijk ook niet op zoek naar iemand die een volledige symphony,rapsody geschreven heeft of iemand die den bolero heruitgevonden heeft.
Je hebt gelijk dat ik op het verkeerde adres ben als ik andere stijlen de grond wil inboren,hiervoor had ik mijn
verontschuldigingen aangeboden,nogmaals sorry.
Eneuh...de lat hoger leggen?Absoluut niet,ik kom hier gewoon om bij te leren,net zoals jij denk ik.
Ik ben van plan om ooit wat tracks op te nemen,bescheiden en eerlijk,en ik wou gewoon wat tips,voorbeelden en andere
info gebruiken.
Als jij weet waar ik mijn antwoorden kan vinden,dan mag je zeker eens een linkje plaatsen,zou het ten zeerste waarderen.

Oke oke is maar net hoe je ook je posts leest natuurlijk :D
Je kwam op mij over alsof je zelf wel van die Symphonische hoogstandjes maakte (maar in werkelijkheid maak je dus toch Trance :duivels: )
Nee joh ff goede vrienden !
Ik kan zo gauw geen links plaatsen omdat wat jij zoekt me niet echt interesseerd maar als je ff de zoekfunctie gebruikt kom je misschien wel op Threads uit waar je dingen van jou gading kunt vinden. :okdan:
 
Demian,ja van Digimod had ik al gelezen dat hij kurz-liefhebber is,heb hem hier nog niet gehoord of gelezen...maar het doet er eigenlijk niet toe...dit is geen pro-kurzweil thread,anders gooi ik weer stenen naar yamaha,roland of korggebruikers...
ik kan maar beter voorzichtig zijn....:stupid nee hoor,ze maken ook goed gerief! :halleluja

BigDplayboy,i won't shoot you,i love decapitation....nee,don't worry,men heeft mij op mijn plaats gezet,en ik heb het aanvaard,want ik was inderdaad way out of line!!
ik zal eens zoeken naar Bahamut,die tracks-afdeling was me nog niet opgevallen...ben nog niet zo lang lid,maar ik leer hier elke dag bij.
Ik zou het waardereren mocht ik iets mocht horen van je ideeën,al dan niet met die beat van je...

Kevin (moore?),het was/is mijn vaders droom dat ik symphonische hoogstandes componeerde,hij was zelf muzikant (percussie,orgel en piano),maar zover ben ik zeker nog niet,hoe zeer ik het ook zou willen...daddy is in ieder geval tevreden van mij,zelf ben ik dat nooit...ik heb leren spelen een handdoek op mijn handen zoals ze vroeger ook in de typles deden...als ik mijn les niet kon,dan moest ik van vader piano blijven spelen tewijl hij een bad nam...zo heb ik leren improviseren,want die kerel bleef dan maar enkele uurtjes in zijn bad liggen....de rotzak... :halleluja

als me iemand nu nog iemand kon vertellen hoe ik hier een mp3 kan plaatsen....

ik zal in de toekomst ook proberen om zelf iets op te nemen,nu lukt het niet naar behoren want mijn geluidskaart ondersteunt geen full duplex..
 
Origineel geplaatst door the captain
...ben nog niet zo lang lid,


als me iemand nu nog iemand kon vertellen hoe ik hier een mp3 kan plaatsen....


nog niet zo lang lid? Ik zie staan sinds feb2004, da's toch al een tijdje...


Je kan op dit forum attachments toevoegen, dus ook mp3's, maar als je een bericht maakt zal je onderaan links zien:

"Voeg een bestand of bijlage toe:
Maximale grootte is: 1048576 bytes"

Da's dus niet veel, dus ofwel converteer je je mp3 naar zeer lage bitwaarde (en dan is de klank echt k*t), ofwel neem je enkel maar een stukje van je track en probeert onder de 1MB te blijven.
Er zijn echter ook een hoop websites waar je als artiest muziek kan plaatsen, zonder kosten. Ik noem er enkele:
www.besonic.com
www.mp3.au.com
www.imgifted.net
www.sonicgarden.com
www.ampcast.com
www.broadjam.com
www.wire.fm
www.acidplanet.com
www.zed.cbc.ca

en er zullen er nog wel zijn, effe zoeken...
 
Even ontopic...Koper, strijkers, koorzang en alles wat daar bij hoort. Mijn eerste probeerseltje van een tijdje terug met Garritan Personal Orchestra. Een beetje cheesy in dit genre misschien en er moet nog het een en ander worden bijgeschaafd, maar goed...

Filmmuziekje
 
RINO!!!PRACHTIG!!
dit was hetgeen ik naar op zoek was!
mooi in elkaar gestoken,het klinkt net echt (het is toch keys héé?) :)

met wat heb je dat opgenomen?als ik vragen mag?

Hermax,bedankt voor de nuttige info,ik zal het zeker goed bestuderen!!

THX
 
Merci!

Gesequenced in Cubase SX met de sample library van Garritan Personal Orchestra in Kontakt ingeladen. Onder de orchestral libraries een budget pakketje (€ 250,-), maar ik vind 'm toch wel aardig klinken voor die prijs. Voor het echte werk moet je overigens bij de Vienna Symphonic Library of EWQL zijn, maar daar betaal je dan ook wel wat voor...
 
Back
Top