**OP ZOEK NAAR DJ'S**

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Gloomy is op zoek naar jou.

Ben je geïnteresseerd in zeldzame en donkere techno, acid, trance, dance, new beat? Dan ben ik je man. :dj:

Hier is mijn verzameling dansmuziek, verkregen door 16 jaar hard werken.

Je kunt elk nummer afzonderlijk en in hoge kwaliteit gratis downloaden, hier:


Als je een compleet, gemengd mp3-bestand wilt downloaden, klik dan hier op "Meer":



Als je dit liever op YouTube wilt beluisteren, kan dat hier:



De tracklist is samengesteld per tempo (BPM). (114-150)

Als je opwindend nieuws, opmerkingen of wat dan ook hebt, neem dan contact met mij op via:


Bedankt :verkoght:

Gloomy.
 
Nee jongens, en meisjes.. Ik heb in't verleden mensen zien wenen op mijn muziek, zien trippen en flippen.. psychotisch worden.. En ik wil dat mijn muziek meer door DJ's gedraaid gaan worden, want daar verleent deze set zich toe. Vergeet ook niet mijn missie.

Ben wel benieuwd of er nummers zijn die gesmaakt worden door "het grote publiek", haha :dubbel:

** kuch kuch, snotter snotter **

:)

Gloomy.
 
Ik geef gratis tracks aan dj's die ik ken , die dan ook mijn soort van muziek spelen , dus moraal van het verhaal zoek zelf djs en geef jouw tracks als download pakket aan ipv djs die jou komen zoeken :p

Hey Evil, ik zou bij God niet weten bij wie ik hiervoor terecht kan.. mijn muziek is zeer variabel. en ik ken helemaal geen DJ's :?

Daarom deze vraag op't forum :dj:

thx
 
Een muzikant die smeekt om deejays? Het zou toch andersom moeten zijn? :-P

Maar ik ben 'm aan het downloaden, al ben ik dan geen :dj:...

:okdan:
 
Een muzikant die smeekt om deejays? Het zou toch andersom moeten zijn? :-P

Maar ik ben 'm aan het downloaden, al ben ik dan geen :dj:...

:okdan:

Toppie van je Bohemen, een leuke set om op je computer te hebben :dubbel:

Blijf dit draadje maar volgen, het zal nog interessant worden, denk ik.

Groetjes,

Gloomy.
 
stuur 't eens naar Willem van Fenix fire. Wie weet levert 't echt wat op... https://www.fenixfirerecords.be

Done!!! Dank je wel, ik heb 'm een mail gestuurd met een link met 4 New Beat nummers, want hij wil alleen maar New Beat. Ik ben echter niet zozeer om zoek naar een platencontract, maar wel naar dj's, heb ik hem ook gezegd.

:)

Gloomy.
 
FF verder kijken dan je neus lang is :D

Gloomy is een lui manneke :D

Nee yo, geef me eens een tip, want ik weet waar te beginnen.. Omdat mijn muziek zo gevarieerd is, toch?

Groetjes, en bedankt voor je participatie aan deze draad :)
 
stuur 't eens naar Willem van Fenix fire. Wie weet levert 't echt wat op... https://www.fenixfirerecords.be

Hey klinkske, ik heb antwoord gehad van Willem, hij vond het super.. Maar ik moest er nog een paar dingen aan veranderen, en dan wil ie 'm gerust releasen. Thnx buddy!!!!
 
Gloomy is een lui manneke :D

Nee yo, geef me eens een tip, want ik weet waar te beginnen.. Omdat mijn muziek zo gevarieerd is, toch?

Groetjes, en bedankt voor je participatie aan deze draad :)

Ik maak zelf veel gebruik van Instagram. Enerzijds om video's van 1 minuut te posten, ik zie dat als een soort eerste portfolio, anderzijs zoek ik op Instagram door middel van tags en via 'voorgesteld voor jou' naar labels/dj's die ik nog niet ken (maar wel aansluiten bij een of meerdere van mijn nummers).
 
Back
Top