Far Beyond The Score

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Heb me hierin laten inspireren, qua opzet (niet zozeer genre), door Ghost Love Score van Nightwish.
Qua drums heb ik ook voor een andere aanpak gekozen, dan bij mijn vorige, recentere tracks.
Deze songtrack was oorspronkelijk veel langer dan 10 minuten (!) en heb deze flink aangepast en ingekort, ook om het leuk te houden voor de luisteraars;
https://soundcloud.com/gardensofhega/far-beyond-the-score-edited
Reacties zijn uiteraard weer van harte welkom.
 
Dat doffe achtergrond geluid (water of wat is dat) verneukt je hele track.. Die zou ik weglaten want dan stoort enorm. Voor de rest, ja, kan erdoor maar geen uitschieter zoals die van de contest, die je blijkbaar gaat winnen :)
 
e-Gloomy-nations
Allereerst bedankt voor je reactie.
Wat vervelend om te lezen over dat doffe achtergrond-geluid.
Dat was niet mijn bedoeling.
Goed dat je dit hebt benoemd; dat waardeer ik
Heb zostraks geprobeerd het weg te filteren (met EQ) en heb deze track ook weer even opnieuw gemasterd.
De nieuwe versie heb ik inmiddels geupload in SC.
Ben benieuwd of het verschil goed hoorbaar is (in de positieve zin uiteraard).
Voor mijn gevoel is er nu best wel een verbetering.
Wellicht moet ik het echter toch nog meer gaan wegfilteren.
Twijfel momenteel nog even hieraan.

Het zou weliswaar leuk zijn als ik de contest zou gaan winnen, maar volgens mij staat Skeletvm momenteel toch echt bovenaan (althans zoals ik het momenteel kan zien).
Vind zijn track trouwens ook erg tof.
 
Laatst gewijzigd:
Heb inmiddels een nog meer aangepaste versie verbetering geupload in SC.
Wil dat vervelende achtergrond geluid echt weg hebben.

Heb tevens nog een mp3 bijgesloten van een versie, waarin ik de bass en treble (in Audacity) heb aangepast.
Mijn excuses even voor de verschillende versies.
Wil deze track echter zo goed mogelijk hebben.
 

Attachments

  • Far Beyond The Score, met mastering (nog verder ingekort), met andere eq en opnieuw met master...mp3
    7,4 MB · Bekeken: 106
Back
Top