Wie wil meedoen aan een Reiki album ?

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.125
Locatie
België
Hey lieve luitjes..

Jeroenvan Rooij/Yuroun en Gloomy hebben elkaar deze zomer, 12 jaar geleden leren kennen. (via NFF natuurlijk)
Het leek ons een goed idee om dat te vieren.
Ook omdat Jeroen al 15 jaar volwaardig Reiki-meester is en eindelijk zijn eigen praktijk heeft.
PROFICIAT en veel succes, Jeroen.

Nu, we vonden het een leuk idee om IEDEREEN te laten samenwerken aan 1 "groot" Reiki-album.

Deze zal worden uitgebracht door Randeep Records.

Wie heeft zich reeds ingeschreven ?

1/ Jeroen van Rooij
2/ Jan Gloomy
3/ Mark van Rijswijk
4/ Steevm
5/ Ajna
6/...

Er zijn geen voorwaarden aan verbonden, behalve dat het moet klinken als deze muziek :





en Jeroen's favoriet :



Voorlopig ook nog geen einddatum, we gaan het rustig aan doen..

Zin om mee te doen ? Laat effe een berichtje..

Gloomy zijn track is al af.. 8 uur aan gewerkt, hier is het resultaat (private link) :

 
e-Gloomy-nations: ik heb jouw track gehoord.. heel erg mooi. Ik zou ook graag iets willen proberen om iets new-age-achtigs te maken dat geschikt is voor ontspanning & meditatie... maar weet niet of het goed genoeg gaat zijn voor jullie CD dus dat laat ik graag aan jou over. Maar ik zou graag een poging wagen.
 
Mooie track Gloomy.

Ik vrees echter dat mijn stijl muziek, liggend op een reikitafel, de verkeerde energiestromen in beweging zou kunnen brengen.. :-)

:koffie:
 
Wees welkom Eddie, maak er wat moois van :)

1/ Jeroen van Rooij
2/ Jan Gloomy
3/ Mark van Rijswijk
4/ Steevm
5/ Ajna
6/ Gardens of Hega
7/ Egres
8/ 3ddie
 
Mooie track Gloomy.

Ik vrees echter dat mijn stijl muziek, liggend op een reikitafel, de verkeerde energiestromen in beweging zou kunnen brengen.. :-)

:koffie:

Dank je wel Bohemen.. Oh wat ben je bescheiden zeg.. Zou je niet eens proberen ? Wat zou je anders wel doen !?
 
Ik wil ook wel proberen, het is zeker een uitdaging en bovendien bespeel ik al 20 jaar een kyotaku zenfluit. :bekdicht: Ik heb een opnamemic gekocht enkele weken terug, dan heb ik eindelijk een reden om die uit te pakken.
 
https://soundcloud.com/bohemen/relax

Eventjes een uurtje geprutst.. Lijkt dit er een beetje op? Of vallen reikimeester en cliënt hiervan in slaap? :-)
 
torp :P Ik zal kijken of het lukt wat wierook in de vst te injecteren.. :-)
 
Laatst gewijzigd:
10/ Bohemen (?)

Ik moet even zien of ik tevreden geraak over het deuntje..

En ik weet niet of een scepticus op het album voor negatieve energieën zal zorgen....... 8)
Al heb ik ooit van een kennis een erkende Reiki behandeling gekregen, in ruil voor het leggen van wat vloerbedekking.. :-)
 
Hoi Gloomer, ik wil graag meedoen. Ik ben op het moment bezig met een track voor mn eigen EP die mogelijk in het plaatje past, zou er bij mogen. Anders maak ik wat anders :)
 
Hey Sjoelie, leuk dat je wil meedoen.. Natuurlijk mag dat, geen enkel probleem..

Dus :

1/ Jeroen van Rooij
2/ Jan Gloomy
3/ Mark van Rijswijk
4/ Steevm
5/ Ajna
6/ Gardens of Hega
7/ Egres
8/ 3ddie
9/ Apollo 82
10/ Bohemen (?)
11/ Sjoelie

:-)
 
Ehm, kan ik nu wel een eigen topic openen voor mijn deuntje in wording, of zal ik de updates hier spammen? ;-)

:biertje: (misschien wat ongepast in een Reiki topic..)
 
Back
Top