video 8 bandjes van 30 jaar oud . en hoe slecht het ook klinkt en er uit ziet

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
heeft het voor mij weer bergen vol nostalgischerr gevoelens..
alleen als ik die ouwe bakken die ik toen g had de prophet 5 en de minimoog weer zie.. dit zijn live opnames uit 1988 gemaakt in frankrijk waar we met wat vrienden de kroegen en dorpspleinen afgingen om op te kunnen treden om zo de vakantie wat betaalbaarder te maken.. ik ging met een stel vrienden diie er met een bandje heen gingen (point blanc) en stelde voor dat ik een voorprogramma zou kunnen doen met mijn bliebmachines.. ik had van te voren al een hoop partijen op een dat bandje gezet om bij mee te kunnen spelen ..ik was thuis al volop aan het opnemen op een tascam 6 sporen recorder dus dat was niet al te moeilijk de zanger vn point blaanc zong een hoop nummers nog even mee ook voor het gezicht zodat het publiek niet alleen maar tegen een soort van alien gebukt over zijn synths aan hoefde te kijken...na zo,n 25 min bigint de band point lank die al aardig de progmetal kant op gingen naast hun eigen tracks speelden ze ook covers van rush en king crimson ed.. met als afsluiter radar love van de earing waar ik weer even een solo in kon spelen..
 
Ik kan mij voorstellen dat dit veel bij je los maakt. Klinkt ook nog goed. Toch ook mooi om te zien dat je dan nog steeds in de synths bent. Heb je helemaal geen oude bakken meer?
 
Back
Top