Een korte (2:30) acid techno track...

Ralf T

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
433
Ik heb de track "Epidemic" genoemd. De rhythm loops zijn gemaakt met de Redrum van Reason. De acid loop komt uit Freebee (grappig proggie) en is daarna nog ge-edit in Sound Forge 5.0. Alles is daarna geplakt, gearrangeerd en voorzien van de nodige effecten e.d. in Cubase VST32 5.0.

Het stelt niet veel voor, maar ik vind het wel grappig om het met jullie te delen ;) Je kan de track vinden in de DSF dbase.
 
er gaat wel het een en ander mis heb ik het idee
timing problemen ?

en ik zou dit geen acid techno willen durven noemen

nog even wat meer oefenen
 
Hellup!!!

Hellup!!!

Inderdaad! Er klopt op een gegeven moment geen reet meer van! Grrr... Kut VIA onboard geluidchip! Tijd voor een nieuwe soundcard :(
 
idd jammer van de timing en ik vindt het ook iets te druk maar ik vindt het melodietje wel erg cool. werk het ff opnieuw uit want het idee is verder goed. lekker geluid!!

ps die clap is volgens mij meer galm dan clap. mag ook wel iets minder.
 
Ik heb i.v.m. de timing problemen de loops in ACID gegooid (echt het lekkerste pakketje voor loop-based muziek) en reeds op ACIDplanet.com gezet.
Ik zal morgen een MP3'tje zonder timing troubles uploaden in de DSF dbase...
 
NEEEE!! koop dan een midiman audiophile......die zijn hardstikke goed en niet duur! ..

je gaat toch ook niet op je monitors bezuinigen? ;)

Olaf
 
Origineel geplaatst door olafmol
NEEEE!! koop dan een midiman audiophile......die zijn hardstikke goed en niet duur! ..

je gaat toch ook niet op je monitors bezuinigen? ;)

Olaf

Niet duur? Voor mij op dit moment wel. Ik heb nog wel meer dingen aan te schaffen zoals 17" velgen voor m'n bimmertje ;) Het scheelt nog altijd meer dan € 100 met een SB'tje en zo'n Audigy is ook niet zo slecht, hoor.
 
Origineel geplaatst door Ralf T
Ik heb i.v.m. de timing problemen de loops in ACID gegooid (echt het lekkerste pakketje voor loop-based muziek) en reeds op ACIDplanet.com gezet.
Ik zal morgen een MP3'tje zonder timing troubles uploaden in de DSF dbase...

Ik kan niets meer posten in de DSF dbase! Ik krijg na het uploaden de melding dat er reeds een bestand bestaat met die naam. Ook renamen en opnieuw uppen gaf dezelfde melding...

Ach, de track stelt ook niet zoveel voor. Wie 'm toch wil beluisteren kan terecht op ACIDplanet.com. Je kan 'm daar gewoon afspelen (op "PLAY" klikken), echter alleen in 56k WMA kwaliteit. Het downloaden van de WMA vereist registratie.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Ralf T


Ik kan niets meer posten in de DSF dbase! Ik krijg na het uploaden de melding dat er reeds een bestand bestaat met die naam. Ook renamen en opnieuw uppen gaf dezelfde melding...

Ach, de track stelt ook niet zoveel voor. Wie 'm toch wil beluisteren kan terecht op ACIDplanet.com. Je kan 'm daar gewoon afspelen (op "PLAY" klikken), echter alleen in 56k WMA kwaliteit. Het downloaden van de WMA vereist registratie.

yep klinkt nu een stuk strakker! en ergens heb die k*t kwaliteit wel wat (geluid bedoel ik dan, he!). beetje ouwe techno van 10 jaar terug. Werk hem toch nog ff verder uit!
maak iets van een climax er in door het een en ander te filteren..
 
Origineel geplaatst door EDP


yep klinkt nu een stuk strakker! en ergens heb die k*t kwaliteit wel wat (geluid bedoel ik dan, he!). beetje ouwe techno van 10 jaar terug. Werk hem toch nog ff verder uit!
maak iets van een climax er in door het een en ander te filteren..

Thanks, EDP! Ik ga er nog wel een veel langere remix van maken, denk ik.
 
Met alle respect, maar ik sluit me bij Matt aan. Dit is zeker geen acid.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top