DXM - Spacial Resonance Vol II - IDM / AMBIENT

Net je track 3 keer aandachtig beluisterd.

Ik vind het moeilijk om hier wat over te zeggen, omdat dit een muziekstyle is die ik nooit luister.
Ik vind hem zeker goed. De gekozen sounds passen perfect bij elkaar, waardoor er een dromerige spooky sfeer in het nummer zit wat mij zeer aanspreekt. Opbouw is ook goed. Genoeg afwisseling
Drum ritmes vind ik ook top, ben er alleen nog niet uit wat ik van het effect er overheen moet vinden. In het begin vind het lekker klinken, maar later ben ik het ook weer zat. Misschien iets minder vaak/heftig gebruiken misschien? maar dit is een mening van een leek op IDM/Ambient gebied*D

Succes in ieder geval
Greetz
 
Grappig, ik heb hem ook (onbewust) een aantal maal achter elkaar gehoord. Ik sluit me aan by HUEY qua effect gebruik.
 
Hehe ik begrijp helemaal wat jullie bedoelen, helaas vind ik dit zelf juist zo relaxt en spacend dat ik dit graag zo wil houden ;P
 
Een iets meer dynamischer gebruik van het/de effecten kan al een groot verschil maken en je kunt natuurlijk ook met de effecten spelen zonder de spaciness te verminderen (bv met de eq). Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om (aan het eind van het nummer) helemaal de ruimte in te gaan zonder daarbij de basis uit het oog te verliezen ('standaard' idm trukje)).
 
Back
Top