Syntagma vs Pjotr G - Hold On (Lost Angeles remix)

Syntagma

Hold On
Lid sinds
17 februari 2003
Berichten
560
Locatie
Woerden
Hallo allen!

Alweer enige tijd geleden hebben Pjotr G en ik een track gemaakt genaamd 'Hold On' (zie mijn myspace om 'm te horen). Nu gaat deze plaat als het goed is binnenkort een release krijgen inclusief een aantal remixen, waaronder een remix van mijzelf. Deze is al klaar en hier te vinden:
http://www.ziddu.com/download/1633977/Hold_On_remix.mp3.html

Het is zeker niet origineel, maar ik had voor ogen om een beetje die populaire housy trance sound te maken. De vocal sample past er nog niet echt lekker bij, en verder ga ik er misschien nog wat extra geluidjes in stoppen om het wat meer op te vullen, maar in principe wil ik het wel een beetje minimaal houden zo.

Commentaar is welkom hoor :)
 
hij is perfect,geen commentaar nodig imo
 
Nette productie die zoals je zelf al aangeeft wel echt in de 13 uit een dozijn categorie valt.

Je maakt veel dingen af en daar kan ik verder alleen maar respect voor hebben. Wou dat ik zo productief was!
 
Voor de mensen die het leuk vinden, ik heb de remix nog wat verbeterd:

-Meer variatie
-Pads in de break klinken nu anders, vetter
-Kleine fx dingetjes erbij

http://www.ziddu.com/download/1659033/holdonnieuweremix4.mp3.html

Oh trouwens Acidfever, zoveel maak ik niet af hoor :P Heb tot nu toe geloof ik 1 release per jaar uitgebracht, haha!
Maar heb nu wel echt de drive gevonden om meer te gaan doen, dus wie weet wat er gaat gebeuren.
Thanks voor de comments!
 
Hij klinkt lekker!! Vooral dat gitaartje en die opkomende synth halverwege erg smeuig
De track klinkt naar mijn smaak wel iets te digitaal allemaal.
Maar complimenten voor de mixage. Klinkt enorm profi.
Die vocalsample heeft geen meerwaarde. Zou ik achterwege laten. Zowieso is het geen mooie sample. Hij klinkt tevens getransponeerd naar beneden toe. Klopt dat?

Waarom plaats je de track niet op een download site als speedyshare of mytempdir? Op de site waar die nu op staat komen er allemaal pop ups binnen met reclame
 
Hij klinkt lekker!! Vooral dat gitaartje en die opkomende synth halverwege erg smeuig
De track klinkt naar mijn smaak wel iets te digitaal allemaal.
Maar complimenten voor de mixage. Klinkt enorm profi.
Die vocalsample heeft geen meerwaarde. Zou ik achterwege laten. Zowieso is het geen mooie sample. Hij klinkt tevens getransponeerd naar beneden toe. Klopt dat?

Waarom plaats je de track niet op een download site als speedyshare of mytempdir? Op de site waar die nu op staat komen er allemaal pop ups binnen met reclame

Thanks! Sja die vocal is wel flink bewerkt ja, is gestretched en getransponeerd om niet vals te klinken. Ik zal kijken, maar hij hoort er eigenlijk vanwege het 'remix-zijn' wel in..

Ziddu heeft als voordeel dat je niet hoeft te wachten volgens mij (zoals bij Rapidshare, Megashare, etc.). Speedyshare geeft bij mij ook twee pop-ups..
Maar zal nog eens kijken.
 
Thanks! Sja die vocal is wel flink bewerkt ja, is gestretched en getransponeerd om niet vals te klinken. Ik zal kijken, maar hij hoort er eigenlijk vanwege het 'remix-zijn' wel in..

1 zinnetje bestaande uit 2 woorden en dan nog vals zingen? Das knap

Kun je de buurvrouw niet vragen? Of was het de buurvrouw?
 
Haha! Nee het is een sampletje waar alleen dit stukje uit geknipt is. Alleen is dit een heel snel stukje dus ik heb het langzamer gestretched en de pitch aangepast zodat het qua toonhoogte past in de track, dat bedoelde ik :)
 
Nog bedankt voor die virusmelding toen ik die track wilde downloaden.
 
Kweenie hoor maar als bij mij FF crashed en m'n virusscanner gaat piepen (letterlijk zelfs) dan weet ik genoeg.
Kan vals alarm zijn maar ik vertrouw sites met popups en dat soort shit niet. Die worden constant voor de rechter gesleept omdat ze allerlei rare shit uithalen.
 
Tja blijft altijd lastig omdat iedereen verschillende virusscanners gebruikt. Sommige gaan piepen bij dingen die totaal niet gevaarlijk zijn.. Maar noem mij een uploader die gratis is, waar je niet hoeft te wachten en die geen pop-ups heeft en ik zet de track daar neer ;)
 
Myspace?

Of de website die je altijd van je ISP krijgt?

Zelf heb ik een servertje staan gemaakt van ouwe onderdelen en dan heb ik genoeg ruimte om van alles en nog wat op te plempen inclusief backups van het een of ander.
 
Ik heb Myspace ja, maar heb daar alleen tracks in de player staan.. Heb ook webspace van mijn hostingprovider maar die hebben in het verleden al eens gedreigd met sluiten van mijn account nadat hier op SF een mp3 van mij veelvuldig gedownload was ;-)

Maar goed het gaat wel off-topic nu. Ik zal wel een andere uploader zoeken want ik wil Fuse natuurlijk niet mijn trackie onthouden ;)
 
(of je maakt een nieuwe myspace-account aan voor random uitprobeersels die je anderen wilt laten horen)
 
Yep, loike nummertje.
 
Back
Top