cocoon

de trek is best wel dynamisch afgemixed dus wordt hier redelijk vertekenend gesquashed door de myspace compressie..
 
Is dat '3 of a Kind' ?

edit.. o ja, zie 't hoesje al..

Wel lekker nummer! De rest overigens ook :)

Gefeliciteerd
 
Goed man! Cd vanmiddag binnen gekregen en je track rockt de pan uit, evenals alle andere tracks eigenlijk. :verkoght: Trekt ook heerlijk open rond de 5 minuten om daarna mooi door te fonken.
 
Impressive!! 'die synth-morph' als ik het zo mag zeggen!
Waar kan ik 'm downloaden - (legaal (tuurl'k) :{

En ik vraag me af hoe je zo'n cocoon sound kunt maken???
Door veel te luisteren en DIY of door één of andere sample library de je hebt gekregen??

Oeps, threat is al effe oud, track gevonden op itunes :mega:
't Is den beste zo op 't eerste zicht te horen van Compilation H,
en 'k had 'm al eens ergens gehoord!
 
NU ook te horen op de DanceDepartment Podcast:

Nr. 147 with special guest Gui Boratto - Dance Department - The Best Beats To Go!
 
thanx guys! appreciated

over de vraag hoe je een cocoon track maakt; dat doe je niet echt bewust eigenlijk...
je wordt in mijn geval gevraagd voor die compilatie (naar aanleiding van "de sound of the eigth season" mix van vorige zomer; waar een andere track van mij voor geselecteerd was) en je doet je ding.
ik werk wel met samples, maar vervorm die meestal tot onherkenbaar; zeker geen dedicated sound libraries.
de bellen melodie in de break (en net ervoor en erna) is de spectralis
verder een hoop arp 2600 arturia gefreak; wat m een beetje die oldschool synthsound geeft
moet wel zeggen dat de "alle sluizen open" break extra op zn plek aanvoelde tijdens t maken; aangezien t voor cocoon was :-)

komende half jaar komen ook een paar vette dingen weer op connaisseur, mule electronic, en zelfs misschien de eerste van een eigen label..but I''ll keep u posted on those when the time comes
 
Ha nu vind ik het eigenlijk best jammer dat ik je gemist heb op Awake Festival, maar goed, je stond vrij vroeg en ik moest een stuk reizen, dan krijg je dat. Ga je zeker in de gaten houden. (je optredens en muziek dan he.. niet bang worden nu)
 
Relaxed nummertje! Ben al veel te lang niet meer op een cocoon feestje geweest maar dit brengt wel de nodige herinneringen boven 8)
 
netjes hoor :)
 
Mag ik vragen wie jouw track gemasterd heeft?
 
Back
Top